UUUUUUURRRRRRRRRRRRRRKKKKKKKK!!!!!!

Ja fy vodka BLÄ för MAGSJUKA,,,,, SUCK SUCK,,,, Ida är idag PIGG som en spigg dock åkte storasyster på kräket i kväll,,, har nu bytt sängkläder 2 gånger,,,, är nu inne på extra täcket & kuddarna vi har i båten,,,, och NU saknar jag min TUMMLARE,,,,, den pajjade förra året och jag har klarat mig utan men NU SUCK det tar ju evigheter att torka täcken & kuddar när man bara kan hänga ,,, SÅ SNÄLLA TOMTEN jag vill ha en NY FIN SNABB EKONOMISK tummlare i Julklapp jag har skött mig tycket jag!!! ;)

Vi åkte iaf till dagis där det va Lussefirande idag,,, Ida satt i vagnen & halvsov hon va bara med Mormor beblandade sig INTE med di andra barnen,,,,, Linnea va med i tåget och som alla föräldrar så är man ju bara SÅÅ stolt & mina barn är ju VACKRAST!!! *fniss* dom va såå duktiga på att sjunga alla sjöng HÖGT HÖÖÖGT,,,, Underbart,,,,och lite vitt låg på backen & det va KALLT,,, så en underbar stämmning!!!!
Efter så åkte vi hem illa kvickt,, jag mådde så ILLA,,,, men hittills inget mer,,, HOPPAS HOPPAS;,,,,,


Här redå & Påpälsade att åka,,,




















Under den här tiden jag skrivit har min lilla Nea kräkts 3 gånger bara vatten,,, skruttan,,, och nu kom hon ut i vardagsrummet med hinken under armen,,,, Jag vill ligga i soffan mamma,,, ÅÅ hon är så duktig,,,

Nu får vi se om jag & D klarar oss,,,, HOPPAS,,,,, jag brukar ju ALLTID bli magsjuk så odsen är små,,, men nångång ska man välan klara sig!!!
I morgon är det den årliga julklappsleken hon Bästis det vill jag ju INTE missa,,,,,

Nu vädret Tone på 4:an tror på en vit jul i stora delar av landet,,, och nu under närmaste dygnet kan vi få 10-15 cm snö!!! WOHOOOO!!!! UNDERBART!!!! mindre kul är att Mina små tjejer är sjuka så dom inte kan vara ute & leka,,,, men vi hoppas att Nea kryar på sig till torsdag 48 timmar efter sista kräkningen innan jag får lämna på dagis,,,, SUCK,,,, men Lilla Ida kan nog gå i morgon,,,, får se hur syrran mår om jag kan åka & lämna Ida,,,, så Linnea får lugn & Ro,,,,

Ha en fin fin kväll/Natt
Puss & Kram
FIA

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad fina de är flickorna

Usch för magsjukan:( :S

2009-12-15 @ 18:42:50
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0