Adoptions Bevis...

Japp nu är SVEA adopterad av IDA!!!!


När jag gick i ettan fick jag en kåldocka av mamma & pappa Urban Billy (han va döpt) och till honom fick man med adoptions bevis,, som jag har kvar!!!! och när han fyllde ett (18 jan) fick vi hem i brevlådan ett Grattis kort till honom från alla andra ungar i kållandet,,,,, jätte kul!!! Urban ligger numera i Linneas docksäng,,,,
Jag har letat med ljus & lyckta efter en sån till Linnea men inte hittat, nån som har tips på vart kan kan köpa en ??
(Gabbage patch kids) tror dom heter så.... Snälla vet nån blir jag evigt tacksam!!!!

/Fia

Kommentarer
Postat av: Helen

http://www.cabbagepatchkids.com/

2009-01-03 @ 22:59:13
Postat av: fia

Tack men jag har varit på den sidan,,, det blir lite dyrt med frakt & så från usa,,,, över 700 spänn, tänkte om det fanns nån svensk sida som säljer,,,,,

2009-01-03 @ 23:26:42
Postat av: Helen

finns ju några på tradera men kolla med wikipedia, de hänvisade till den sidan. Håller ögonen öppna...

2009-01-04 @ 00:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0