Bortskämd???

Ja kanske LIIITE I morse vaknade jag av att min älskling kommer & väcker mig då har han varit uppe med barnen,gett dom frukost och kokat kaffe till mig,,,, han kommer in pussar på mig och berättar att frukosten är klar,,,, det doftar nybryggt kaffe i hela huset,
Linnea kollar på barnprogram och Ida leker med sina saker,,,, det är en sån super mysig stämmning och värme i huset!!!!
TACK MIN ÄLSKLING!!! för att du skämmer bort mig ibland,,,,slkiss
Jag kan bara ÄLSKA att vakna till barnens prat och lek,,,,, konstigt men det är nåt visst med det,,,,,

Så idag fick jag sovmorgon,,,äta frukost & läsa tidningen ifred,,,, sen åkte jag & My för att sola,,, det är såå skönt,,, bara ligga & slappa oh brun blir man med,,, känner sig lite snyggare med färg i nyllet,,,

Daniel är sesångs ledig nu från jobbet dom har så att dom jobbar in en massa komp timmar och går hem c:a 2 månader med full betalning,,, Inte fel,,, skönt att ha honom hemma,,, vi har en takne på att fixa lite i köket,,, byta bänk skivor och kakel,,,, så vi får se om det bli IKEA nån dag nästa vecka utan barnen,,,,,
han kommer jobba lite extra åt en annan firma i stan några veckor,,, skönt det för man är INTE van att ha honom hemma så mycket,,,,vi skulle nog gå varandra på nerverna om han skulle vara hemma 2 månader,,,,, hihi

När Linnea kommit hem så gjorde jag rent åt BU & BÄ hennes 3 års present (fiskar) och det är samma fiskar som hon fick när hon fyllde,,,, vi har inte haft begravning ännu för någon,,,, men det beror nog på att JAG har sån bra hand med fiskar,,, haha eller inte nu när jag gjorde rent va det 1 månad sen,,,,, och det va riktigt SKITIGT,,,,knappt att fiskisarna såg ut!!

FÖRE:



EFTER:



Nu är det så fint i bokhyllan igen!!!!


Ida kryper för fullt nu,,,,,, nu när jag satt vid datorn så vips va hon i Linneas rum & lekte ,,,,, skönt för henne att hon tar sig nånstans,,,,, Och det är ju EXTRA kul att rota igenom Linneas saker,,,,


Nu ska jag börja steka plättar!!!! undrar om jag ska äta soppa,,,, Aqua fys ikväll sköönt!!!


Sköt om er!!!!
KRAM




Bokstäver från Skrutten


Kommentarer
Postat av: cicci

Tack Fia du e jätte go, ska åka in till coop och kolla lite,, vill fasen inte betala en dyr peng på stövlar som kommer användas i max 3 månader jag menar i april e det inte väder för fodrade stövlar---Skönt med sovmorgon förresten det är man ju inte bortskämd med direkt,, Fast å andra sidan har jag inte ens ett eget sovrum så!!!

2009-01-23 @ 09:11:46
URL: http://mogenfjortis.blogg.se/
Postat av: HT

Aaahhh Kalles strumpbyxor ;)

2009-01-23 @ 18:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0