Då kör vi 2009!!!!

Ja ett NYTT ÅR,,,, det känns som vanligt tycker jag,,, men vi hoppas att det blir ett bra år,,, förra året så finns det ju många roliga händelser men bara en sak som man verkligen känner mest för såklart  Att vår älskade lilla IDA FÖDDES!!!!! men tiden går föör fort,,,,, redan 9 månader,,,, jag hänger inte med,,,,

I går fixade daniel lite lister i badrummet,,,,nu börjar det se klart ut,,,,bild kommer när det är helt klart,,,, sen åkte jag på Coop extra & handlade inför kvällen,,,, Ost ,kex,frukt och annat smaskigt,, som vanligt när vi ska ha gäster eller ska bort så blir det stress stress in i det sista fast vi haft hela dagen på oss,,, VARFÖR är det så,,,??
När Hanna & Rune kom så va jag inte klar,,,,som vanligt ändå hade vi sagt kl 19 och då har vi ju som sagt haft heeeela dagen på oss men men det är vi i ett nötskal.... hahaha

Familjen Tschemernjack,Kjellberg och Wainstad/Westman kom hit,,, det va full fart 8 vuxna och 8 barn... herregud villket liv det va!!! hihi men vi hade såå trevligt!!! TACK NI UNDERBARA FÖR EN TOPPENKVÄLL,,,, ungarna va inte så osams som vi befarat,,,, men det va leksaker & grejor överallt dom hade jätte kul,,,,, Vid halv nio va vi ute och sköt lite raketer med barnen Ida somnade i vagnen Linnea tyckte efter 2:a raketen att det INTE va kul det va nog bara Tindra av barnen som tyckte det va spännande,,,,, så det va tur att vi inte lagt ner en förmögenhet på fyrverkerier,,,,,sen fick dom givetvis tända Tomtebloss det va ju mycket roligare,,,,,

Vi åt ost,kex,frukt,glögg,grönsaker & Dipp det va suuper gott sista dagen i points förspill,,,, vi bjöd på drink,,, "Lennart" (Xante,lime & fruktsoda) jätte gott men i brist på snygga grogg glas blev den en blandning i stor tillbringare så fick man ta i villket glas man ville,,,,,haha va fint va?? hihi men drinken va good ,,,,

Vi gick ut vid tolvslaget och smällde dom sista raketerna,skålade och rökte cigarill,,,,Då va alla barnen vakna utom Ida,Linnea och Kalle så dom tappra barnen höll ut,,, men slocknade ´snart,,,, förutom Jack som höll sig vaken till halv tre,,, helt ortoligt,,,,

Vi festade på och pratade spännande saker med Medium My,,,, det kom fram ett & annat,, hihi vid så vi kom i säng vid 03.00,,, Sen va det bara att kliva upp halv sju,,, snacka om att man va trött och ännu tröttare av att ta reda på alla glas
Daniel fick sovmorgon till halv tolv..... då gick jag & la mig i några timmar så skönt slocknade direkt,,,,,
Vaknade av att Hanna & rune kom för att hämta sin bil/sakerna dom lämnat,,,,,

My med familj va här och fikade på kvällen,,,,,,,jag fick en handuk som hon hade tryckt mitt bloggnamn på S:T Ängel,,, hihi Tack tack för den,, det blir toppen när jag tränar,,,,

Nu ska jag kolla på tv och slappa,,,, sliten som man är,,,, det är ju 10 år med parlamentet nu,,,Det kommer bli GULD!!!

Ida har haft feber i dag/kväll och jag tror att hon ev kan ha fått urinvägsinfektion (kanske från badhuset) för hon kissade när hon låg naken i morse jätte liiite och grinade samtidigt som det kom så jag måste ringa bvc i morgon och lyssna!!!! lilla gummis!!!

Lite bilder från NYÅRSAFTON,,,,,


Den lilla Islyktan har jag gjort av en 10 liters hink,,, den stora är daniels från vår vatten tunna!!!






Ha ett fortsatt fint 2009
kramar S:T Ängel

Kommentarer
Postat av: Helen

Gott Nytt År!

2009-01-01 @ 23:35:14
Postat av: Bella

God fortsättning=) Kramisar

2009-01-02 @ 10:37:46
URL: http://gabriellaengvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0