Forfarande sjuk,,,,,

Ja vår lilla Ida är fortfarande kräksjuk...... suck lillan är helt slut,,, feber ,kräks och bajsar om vartannat,,,,, pratade med Elle i dag Malte har samma sak han kräks dock inte lika mycket som Ida men han har varit sjuk i 5 dagar nu,,,,, man får  akta sig för att di små inte ska torka ut så vi va hos dom & lånade Resorb som Ida ska dricka helst typ var 5:te minut,,,,, så det blir till att tvinga i med sprutan,,,, villket hon inte gillar,,,, hon drack nästan en flaska välling förut som hon fick behålla så det är ju bra,,,, men vi får se,,,, jag mår faktiskt ILLA,,,, förmodligen bara inbillning eftersom jag bara HATAR att kräkas,,,, jag sväljer in i det sista,,,,,, men är det vinterkräken borde vi andra insjukna i natt eller i morgon..... håll tummarna att vi slipper,,,,,, nog om sjudommar,,,,,,

Vi va ju ute & åkte snowracer i dag,,, Daniel va ju på föräldrarnas vind och hämtade sin gammla...... dock lite trasig på medarna men det gick ju jättebra att åka......det va kallt men vi har lärt oss av dagens misstag och kommer ta på mycket mer kläder i morgon när vi går ut,,,,, pratade med familjen Åberg så vi skulle styra upp nåt med dom i morgon ev lunch,, (om vi nu är friska) vi träffade på fam kjellberg i pulkabacken det va trevligt!!!
 Det va även  kul för mig att få åka lite bob,,, det va evighetersen,,,,, på tal om bob så kom värdens bästa Nisse hit på efm med en ny snowracer till Linnea,,, han hade varit och handlat och sett den så han köpte den till henne är han inte den bästa bonusmorfar man kan ha??? TACK SNÄLLA SNÄLLA NISSE!!!





Nu ska jag fortsätta kolla på den snuskiga filmen på 4:an Mouthman,,,,, huuga va läbbig,,,, ska nog ta en frukt med är lite små hungrig!!! eller ska jag sova??? Alla andra i familjen sover ju,,,, vi får se,,,,,,

SO LONG!!!!!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Helen

bara tomten e vaken...

2009-01-04 @ 23:52:11
Postat av: Linn

Stackars lilla Ida.. Krya på henne!

2009-01-05 @ 11:41:36
URL: http://lillaplupp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0