Glögg!!!

MMM Vi har precis kommit hem från Fam Åberg,,, vi har varit där en stund och druckit glögg,vin & öl.... jätte trevligt
Barnen har lekt och spelat data... Hampus vill så gärna ha ett till syskon nu,, helst en liten lillasyster,,, han va så gullig med Ida gav henne lussebulle och "lullade" henne i vagnen ,,,,,



Karin hade den fiinaste lilla pepparkaks,godis gömman i glas den ser ut eom en gran,,, UNDERBAR som hon köpt på Cervera för ett par år sen,,,, JAG VILL HA!!!! Måste kolla runt lite,,, tänk va majsigt att fylla med tex skumtmomtar!!!!


Linnea fick åka pulka dit & hem (dom bor typ 5 minuter bort) vi la dit en fäll,,,, och tänk på den lilla biten hem somnade hon,, haha hon är lik sin mor kan sova ÖVERALLTT!!! hihi


Linnea fick ju gå ut med grannarna på fm och åka pulka,,, dom hade med sig mackor & varm choklad så hon va jäätte nöjd när hon kom hem,,,, sen efter lunch åkte Daneil & storhandlade så han lämnade lInnea hos momme,,, hon ville vara där en stund,,, dom hade baka äppelpaj som hon fick med sig hem GODASTE jag ätit!!! Jag passade på att städa när det bara va jag & Ida hemma,,,, skönt att ha det gjort,,,,

I morgon börjar vardagen Daniel ska jobba & Linnea på dagis,,,, ganska skönt att allt blir som vanligt igen!!!!

Ne nu ska jag kolla dom andra bloggarna sköt om er!!

PUSS & KRAM SKUMMBANAN (som therorese säger)
FIA

Kommentarer
Postat av: HANNA

Jag har en annan grej som ser ut som en gran som du ska få av mig! En jättefin ljusstake faktiskt! Vassegooo! Nu ska Runisen ha datorn! Puss & Gonatt!!!

2009-01-06 @ 23:39:02
Postat av: Vicke

då var det full fart på dom idag kan jag tro, många fina bilder igen

2009-01-07 @ 20:06:34
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/
Postat av: kakan

det va inte på servera det va på mio för så där 3 år sen.kram krya på dig

2009-01-07 @ 20:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0