GRATIS TÄVLING!!!!!!!!!

Jag såg att det inte funka att klicka på länken i förra inlägget!!! men som tur äääär sån HACKER man blivit så finns det juh en liten "knapp" under besöksräknaren (gratissaker och ett litet hjärta) ni kan klicka på och registrera er så är ni med i tävlingen!!!!! BUSENKELT!!!!! För vem vill inte ha lite gratis grejor,,,???

& EN liiiten påminnelse till mina kära läsare som VÅGAR lämna kommentarer,,, (villket är sjukt kul) GLÖM INTE ATT SKRIVA era NAMN!!!!!! det blir liksom myyycket trevligare då!!!!!

Bloggar mer i möra om det fin fina barnkalaset vi va på efm,,,,,,,

PUSS & GODNATT!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: camilla

Du har en utmärkelse hos mig

2009-01-19 @ 09:16:07
URL: http://www.flaskmamman.blogspot.com
Postat av: Jessica

Jag tackar för kommentaren jag fick, det värmer...

Ha de gott

/Jessica

2009-01-19 @ 09:40:48
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0