IDIOTER!!!!!

Ja faaan jag blir så förbannad!!!!! nu brinner det på Blue Moon bar i Nyköping igen!!!
 Helvette tänk att dom inte ger upp,,,, (om det nu är annlagt) Varför kan man inte vara glad att det kommer en nattklubb/bar som Stan behöver,,, jag finner inte ord,,, & vi tjejer som skulle på HERREÝS den 7/2,,,,,,, hoppas hoppas hoppas att det går bra att dom hinner fixa och sanera så BMB kan öppna igen!!!!! & att inte allt för mycket blir förstört,,,, stackars ägare,,,,,
Inte bara för Vår efterlängtade Herreys kväll ,,,,, utan för allas skull!!!!!




PÅ DÅÅLIGT HUMÖR!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller helt med dig... det är sjukt att man inte har kunnat "förutse" detta och stoppat det! Hoppas att det går att fixa fortast möjligt och att de kan öppna snart igen. Jag hann inte ens gå dit... buäää

2009-01-26 @ 13:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0