jahapp!!!

Efm kvällen har varit lugn,,,, Ida vägrade sova på efm grinade typ en timma jag blev nästan tokig,,,, så fort hon dunade bort slammrade eller gapade linnea så hon vaknade & blev lessen,,,,, Så hon blev vaken till halv sju,,,, men nu sover dom som stockar,,,, Linnea somnade kl sju STÅENDE ja jag ljuger inte,,,, hon kollade på Bollibomba och somnade ,,,, kolla bara!!!! hon kan sova hur som helst!!!!' än en gång LIK MAMMA!!!





Nu är branden på BMB i Nyköping nästan släckt,,,, faan jag blir så irriterad bara jag tänker på det,,, och ser bilderna,,,,, stackars ägare/personal/dom som bor och har företag i närheten,,,,, det är många som tar skada,,,,
Säger det igen IDIOTER,,,,,, nä bojkotta dom andra krogarna i stan,,,, det har blivit värsta MAFFIA fasonerna här,,,,,

Det som retar mig mäst är att JAG aldrig hann gå dit,,, alla sa att det va så djävla bra och kul,,,, snoppen åxå!!!!! och vi tjejer (10st) som verkligen va laddade att se HERREYS,,,, men tjejfest blire med herreys tema och melodifestival,,,,,, undrar om bröderna kan göra en private show för oss??? iaf köra diggelo,varje liten droppe regn och I´m so sorry,,,,, haha man kanske ska undersöka saken,,,,, då blire iaf 10 skrikande tjejer/kvinnor,,, kallar man sig det efter 30?? vart går gränsen,,, jag vill nog gärna kalla mig tjej fortfarande ibland åtminstone,,,,,,





Kollade på vädret nu, på Torsdag kommer vi få mellan en halv & 3 dm snö!!! LOVLEY hatar detta gråa väder,,,, kanske man kan åka pulka igen!!! jippiieeeee!!!!

I morgon skulle My komma förbi på en fika,,, Trevligt..... kan vi skvallra lite!!!



Sov gott
STOORA KRAMAR FRÅN MIG!!!!!


Kommentarer
Postat av: Emma Lannge

håller med.. jävla idioter.. faan! :(

2009-01-26 @ 22:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0