Lättad!!!!

Ja det är jag verkligen mycket lättad,,,,, Pappa ligger på sal nu,,,,, han mår bra hade lite ont i såret bara,,,,, det blir ju som ett kjejsarsnitt,,,, Läkaren hade gått ronden strax innan jag pratade med honom,,,, och som det såg ut så hade dom fått bort all cancer och det verkade inte vara någon spridning,,,,, FYY FAAAN VA SKÖNT!!!! men dom skickar ju iväg endel på labb så vi väntar ju på provsvar!!! Men Pappa va lugn och tyckte att det va super skönt att det va över,,,, så om det inte är besöks förbud i morgon åker vi in efter Linnea slutat dagis,,,, köper med godis och tidningar.....

Barnen har precis somnat kl:19.30 perfekt.. Igår somnade linnea till bollibompa kl 18 så hon va ju uppe fem i morse,, huu FÖR tidigt,,,, Ida sov till sex hade sovit längre om Inte jag varit inne och rivit i garderoben,,,,, så vi hoppas på lite sovmorgon i morgon,,,,
Tjejerna invigdeBadrummet idag med att bada,,, det va såå skönt för alla att vara här uppe,,, inte lika kallt och jag hade allt till hands som nattlinnen,blöjor,tandborste,,,,, Jag är jättenöjd med resultatet,,,,,


Nea är inne i en grimage period!!!

Kolla länken nedan på före & efter bilder,,,,
***********************************
BADRUMMET FÖRE OCH EFTER
***********************************

Ännu en dag/kväll man har farit runt och agerat bläckfisk,,,, städat,tvättat,fixat fika,lunch,middag,diskat,badat barn,nattat barn,plockat undan alla leksaker,utfodrat djuren och hunnit med att hämta på dagis och handlat,,,, PHU fasen inte undra på att man är trött,,,,  men nu är det slappar kväll framför tv:n,,,,,

Ida kryper som bara den nu,,,,,sakta men säkert, men ibland på ett konstigt sätt med det ena benet under sig,,, hihi men det är nice att hon tar sig fram lite hon blir lite friare då,,,,, Hon kan verkligen underhålla sig själv,,,, Hon kan sitta i timmtal och plocka med saker och snacka,,, jätteskönt,,, och så fort man tittar på henne skiner hon upp som en sol!!! och så fort Linnea kommer i närheten blir hon tokig viftar och fäktar med armarna och skriker,,, Hon Älskar LInnea,,,,, bra det,,,,,
men dom är osams ofta,,, Ida har verkligen en egen vilja och skriker om Linnea tar nåt ifrån henne,,,, Linnea va inte fullt så viljestark så man ser redan att dom kommer bli väldigt olika,,,,,

Nu ringde Kära Pappa igen.... det är Besöks förbud SKIT ÅXÅ jag som ville dit & kramas lite!!! men vi hoppas att dom häver det snart så vi får åka dit,, tur att vi inte sagt till linnea att vi kanske skulle till morfar i morgon för då hade hon blitt super lessen eftersom det inte blir så,,,,,,

Nu ska jag slappa kollar på cops på 6:an herreguud så det är i USA,,,,,

Ha en bra kväll mina vänner
Kram Fia!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh va jobbigt med din pappa. Hoppas att han blir bra snarast!!! Kjam

2009-01-14 @ 12:57:13
URL: http://loellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0