Lite mer Jobb nostalgi!!!

Ja fasen nu vill jag börja jobba igen,,,, det är underbart att vara hemma med mina älskade barn men OJOJ jag trivs så sjukt bra på classe i Nyköping så det ska bli skiit skönt att börja jobba i april (2 dagar i veckan)

Nyköpingsbutiken CO 90-års jubileum 2008 Leksand


Edward,Pär & Rickard tycker att CO:s Centrallager/DC är fantastiskt!!!


Utsikten från hotellet!! inte helt fel,,,,


Det va många CO:are på plats,,,


En liten överaskning,, THE ARK drog av några låtar!! så djävla bra!!!


Ola`la va snygg i sin outfit!!!


Det va en super bra fest,,, en annan va ju nyförlöst och fick pumpa titt som tätt men vi hade urkul,,,,,

Nu ska jag försöka sova barnen vaknar säkert tidigt i morgon,,,
Natti natti

/fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0