Lunch!!!

Ja Snart ska jag rota igenom frysen och se om det finns nåt jag & tjejerna kan äta till lunch!!!!
Ida sov till halv sju & linnea till 7 det va sköönt,,,, och Idag va FÖRSTA gången som Ida satt sig upp i sängen när hon vaknat,,, Hon satt & pratade med sina mjukdjur och sken som en sol när jag stack in huvudet i hennes rum!!! hihi Lilla skruttan nu går det undan!!!

I går va vi på Jacks 3-års kalas det va jätte kul,,,, Hanna & Rune hade fixat och bjöd på en massa gott,,,, så det blev en syndar dag i går,,,, men ack ack va gott det va,,,,,











I dag blir det lite plock hemma och ev byte av gardiner i köket,,, vi får se vad jag hinner med,,, Ida vaknade precis skumt hon brukar ju sova minst 3 timmar nu har hon sovit en,,,, så det bli en tupplur på efm med,,,,,
Nä nu vankas lunch alla flckor i huset blir griniga när vi är hungriga!!!! ;)
I kväll är det träning som gäller,,,, sköönt!!!

KRAM PÅ ER ALLA
FIA

Kommentarer
Postat av: Linn

Världens sötaste tjejer har du! Du är nominerad på min blogg :) kram

2009-01-19 @ 20:47:48
URL: http://lillaplupp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0