Morn Morn!!!!

Jaha då va det dags att vakna!!! Ida har sovit hela natten, hon somnade halv åtta i går och sov till halv sex i morse,,,, Jätteskönt,,,,, hon fick sova i sin säng inatt,, jack & bianca sov i Linneas rum och hon med mig,,,, jag tror det va därför hon sovit så bra .. hon är inte van att sova i vår säng,,,

I går kväll när Vi skulle gå & sova hade Nova kissat i J&B:s säng VARFÖR gör hon så??? hon kissar aldrig inne jag menar aldrig,,,, men när den madrassen kommer fram så kan hon ´kissa på den,,, det har hänt förr,,, som tur är går det att skölja av den,, (uppblåsbar) men iaf skit trist,,, båda täckena blev ju blöta ,,,,så djävla irriterande när man precis ska lägga sig,,,, SUCK,,,,,,

Nu ska jag upp och brygga lite kaffe,,, Bianca & Nea ritar Jack sover,,,,,,,Ida leker,,,,

Hörs sen!!!!!
Kram
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Hej!

Det ser ut som att du haft en kanonhelg! Och lite hjälp fick du av syskonbarnen. Skönt med kusiner. Jag vill att mina barn också ska ha kusiner. Själv har jag minst 17 såna :) Men syrran ska nog vänta lite tror jag. Hon hjälper mig så mycket med sina gudsöner nu så det är nog enough!

2009-01-25 @ 21:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0