Pulka IGEN!!!

Japp Jag & Linnea har varit vid peterslundskolan och åkt bob i dag med,,,, det va jäätte mysigt!!!! men kallt, idag hade vi lite mer kläder på oss så det gick jättebra!!!
Nya Bobben gick för fort enl Linnea,,,,, hihi Ja det gick ganska fort om jag får säga det själv...... Karin och jag racade och JAG vann!!! ihaaaaaa!!!! det kanske beror på tyngdlagen,,,,??
Ida är lite bättre har inte kräkts idag & fått behålla både välling & macka,, sköönt och vi andra är fortfarande friska,,,,,

Jag verkligen ÄLSKAR detta väder kallt och snön glittrar som kristaller och detta underbara knarrande/knastrande när man går,,,,, AJ LÖV IT!!!!!!!!! Norrlänning som man är,,,, hihi !!!!!!!

Daniel & Linnea smaskade i sig Våfflor med sylt och grädde till lunch jag åt fiberpasta och lax,,,,, hade hellre tryckt i mig några våfflor men pointsen säger ifrån...... ska man vara fin.......

I efm ska vi ev till fam åberg och dricka lite glögg,,,, vi har ju inte hunnit med det den här julen..... vi får se om dom vågar ha dit oss,,,,,,,

Här kommer några av dagens vinterbilder,,,,,

Hampus & Linnea
Bobb race!!!! mellan Karin & Mig!!!!
Karin LOOOSER,,,,,;)



Nu dricker vi en kopp kaffe och V V bakelse,,,,(mager vaniljsås med krossad daim i som är frysta i folieformar) supergott,,,,1.5 P/ bakelse...
Vi ska bära upp badkaret sen badrummet är KLART!!!! jippie!!! bara duschstång/skena som saknas..... så barnen kanske ska ta & iviga badkaret ikväll,, eller jag med ett glas vin.... det är ju trettondagsafton!!!! hihi

ha en fortsatt mysig efm & kväll

KRAM
FIA

Kommentarer
Postat av: Vicke

Svar: här har du några exempel: 2008-12-11 hjärtan

2008-11-26 hjärtatom ruta nu

2008-11-21 spöke tom ruta nu

2008-11-20 öga

Du dår gärna använda mina bilder, men du ska spara ner dom i din dator och ladda upp dom själv

Mvh

Vicke

2009-01-05 @ 19:59:52
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/
Postat av: Jessica

Tack för titten i min blogg:) Kikar tillbaka, fina bilder:) Ha de gott

2009-01-05 @ 20:09:22
URL: http://www.busnova.blogspot.com/
Postat av: Jaana

Vilken sida du har!! I love it. Musik, text och bilder!!! :)

2009-01-05 @ 21:52:28
URL: http://jaanaohranen.blogg.se/
Postat av: Vicke

Ja, det är roliht, men tyvärr är det för lite snö här så jag tycker synd om barnen

2009-01-06 @ 09:48:24
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0