SNORIGA LÖRDAG

Jaaa suck jag är såå förkyld,,, snoret bara rinner ,,, undrar hur mycket snor det finns i näsan,,,, suck ,, jag fick sovmorgon i morse TACK min älskling!!! Efter frukorst åkte Linnea med Daniel & lämnade Saltbilen och sen köpte dom lördagsgodis!!! det va de första hon sa i morse när jag vaknat,,,
- Mamma vet du va det är för dag idag???
- Nej kan det vara fredag sa jag??
- Neej det är ju LÖRDAG!!! ögonen va stora som tefat,,,
- Vad händer på lördagar då??
- LÖRDAGSGOOODIS!!!! Hon hoppar på mig i sängen,,,,,
Skit unge,, hihi att det är så stort,,,, men som vanligt äter hon 5 stycken & sorterar resten,,, haha men hon fick sitt godis!!!






D hade klätt Ida i snygg matchning av kläder & napp idag!! (jag är ju sjuk med napp matchning),,,,,,


Vi åt taco tester till lunch,,, konstigt att mat är godare dagen efter!!!
Min pappa kom förbi och är lite med oss,,, han hade åxå plockat en godis påse till NEA och köpt ett packe pennor,,, hon blir så bortskämd,,,, vår Älskling!!! och snart är Ida så stor att hon med ska ha,,,,

Sen gick jag och la mig va så trött,snorig & febrig.... så jag sov i 2 timmar,,, så skönt kände mig lite piggare,,,,,
Daniel skulle in & spela Lazer så tjejerna fick fiskbullar till middag jag tog en macka har ju INGEN smak kvar,, och inte allt för pigg,,,, så det smakar ju inte gott.....

Sen för att hålla mina tröttmössor till döttrar vakna så fick dom bada,,,, & som VANLIGT blev jag & Linnea osams,,,, så det blev inte mycket bad för henne,,,,, *SUCK* men men vi är inte långsinta nån av oss!!! hihi så det går över ganska fort,,,,
Meeen di små somnade vid halv sju/sju ändå,,,, så det gäller att inte vara nattuggla inatt för dom vaknar ju tidigt då!!! & det är ju Daniels bakis sovmorgon i morgon!!!!

Grannen kom förbi förut,,, han ville flytta på vår bil för att få ut sin kärra,,, han skulle till ristippen så jag smörade lite extra så han tog vår julgran som låg utanför vid bron..... och DEN BARRADE INTE, va suuuperfin har fasen inte tappat ETT barr hur sjukt är inte de??? jag kanske skulle ha planterat den på baksidan,,,, haha....

Nu delar jag & Nova på lite morotsstavar och kollar på Körslaget!!!!! Hejja Erik!!!! eller Hannah!!! ,,,,,,, lite kluven,,,,
Team Hanna Vann!!!!!!!!!!

By the way,,,, satt och kollar på TRÄSKOR!!!! det är såå underbart fint Linnea ska få ett par till sommaren och JAG SKA ha ett par det finns ju hur många snygga som helst,,,,, vi får se va det blir.... tänkte ett Nea ska få ett par RÖDA

110 barn röd titta va fina!!!!!!! dom finns på Toffelfabriken  det blir nog en 4-års present!!! om jag kan hålla mig så länge,,,, hihi men vi ska ha varsitt par,,,,, jag vill nog med ha ett par röda,, sen ett par sånna hääär!

Snygga va!!! dom finns på houseofhedda
Ja så snart måste jag nog beställa ett par,,,
Och ja Älskling jag vet att jag har mycket skor men INGA träskor,,,,,

Nä nu ska jag slappa i soffan,,,,,,,

Fortsatt mysig helg mina vänner!!!!!!!

KRAM KRAM
Ta hand om er!!!!!
Fia


Kommentarer
Postat av: helen

ja erik skulle vunnit tycker jag. Men vad snygga träskor. Kanske såna? Eller inte. Vem vet...

2009-01-31 @ 21:39:46
Postat av: Mamma Melissa

Coola träskor!



Vad söt er lilla är! Så härligt med lördagsmorgnarnas hopp och studs... godis! godis!:.)

2009-02-01 @ 05:59:08
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tips!!! Träskorna (de svarta) finns bl.a. på Hellmans i Nyköping, om du vill prova dem och slippa skicka efter...

2009-02-01 @ 11:19:21
Postat av: fia

tack för tipset!!!! jag vet!!!! perfekt kan jag gå in & prova!!!! dom hade även dom bruna!!!

2009-02-01 @ 13:16:40
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: anette

åh vilka fina träskor... sånna vill jag oxå ha!!!

kram på er

2009-02-01 @ 16:04:44
URL: http://caabc.wordpress.com/
Postat av: HelenHelen

kolla in dessa! såna vill jag ha! http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.843568

2009-02-08 @ 23:02:31
URL: http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.843568

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0