SÖMNBRIST!!!!!

Ja det har jag verkligen nu!!!!! Herreguud va jag är trött,,,, Ida & Linnea är genomförkylda,,,, Linnea vaknade med Ögoninflamation,,,,,,*SUCK* Ida har varit vaken varannan timma hela natten och grinat,,,, undra om stackars Kusinerna kunnat sova,,,,,dom kanske ska sova i källaren i natt om det blir lika jobbigt,,,, det är så typiskt att D är borta så man inte ens kan ligga & vila en stund på dagen,,,, eller det kanske går om jag gör det då Ida somnat,,,,, Nu ska jag upp & fixa frulle till mina små hjärtan,,,,,
Det är storm och snöblandat regn ute,,,,, brrrr det blir en innemysardag idag,,,,,,,
 Man är ju utsövd & Taggad till tusen på att gå upp nu,,,,,,  :/


Ha en bra dag mina vänner,,,,

Kramar Fia

Kommentarer
Postat av: Jessica

Krya på er kram J-L

2009-01-24 @ 09:30:08
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Helen

Men tjejen då! Vi har haft sjukstuga i snart två veckor. Ser äntligen ljusare ut. Jes! Så sömnbrist finns det här med. Hoppas du fick sova någe på dan. Många kramar!

2009-01-24 @ 20:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0