Söndag.....

Och jag bloggade inte igår,,,,, nu har jag nog blitt sjuk,,,, haha nerå men man har ju lite att göra,,,, igår va Daniel ute i garaget,,,, han har tilsammans med 2 andra killar ett gammalt svinhus dom hyr av en bonde där som håller till med sina bilar,jätte skönt att det stället finns,,,, han har ju så sjukt mycket grejor allt skulle ALDRIG få plats här hemma,, så skulle tomten se ännu mer tattig ut än den gör idag,,, *fniss*
Medan Daniel va i garaget och Ida sov ute som vanligt så städade jag hela huset,,, dammade,damsög och torkade golven... å sköönt,,, sen åkte jag med barnen till mamma för lunch Kålpudding..... det va gott jag har inte ätit det på flera år,,,,
Vi skulle ha umgåtts med Dan & Tette i går men dom hängde av,,,, så vi åkte till Bengan & Elle (bengan fyllde i veckan) där va Tobbe,Therese,Magnus & sussie,,,, vi hade jätte trevligt fikade och snackade skit,,,,, det är såå mysigt att träffas alla sådär ibland,,,, man saknar det,,,,, alla har ju fullt upp med arb,hus,& barn vi umgicks ju jämt förr.....
Sussie ska ha en liten bebis i juli,,, hon har sån fin liten mage,,,,,så nu blir det fullt hus med alla barn och hundar,,, haha
Vi har 2 barn,1 hund,Bengan,Elle har 1 barn 2 hundar, Tobbe,Therese 1 barn och nu Mange& Sussie snart ett barn och en hund,,, haha så det är fullt upp men underbart mysigt,,,,



Linnea vaknade 03.15 i går morse & ville titta på Dora,,,, SUCK jag la mig med henne i hennes säng men hon kunde bara inte somna om,,,,, så det va bara att kliva upp,,, jag sov i soffan & hon¨tittade på film haha inte undra på att hon somnade halv sju i bilen på väg till Örstig i går,,,,,,

I dag Fyller JACK 3 år!!!!!


Så vi ska åka dit på kalas i efm...... Det va längesen vi va på barnkalas det ska bli kul,,,, även för mig,,, hihi


Du syrran Jag vet en kulig sak,,,,,,,
            

           Om jag Killar dig,,,,, så
          

              Killar du mig sen,,,,,
          

     JÄTTE KUL!!!!!!
     

     

Mina små troll!!!!

Nähä nu ska jag fixa lite lunch sen ska vi snygga till oss och ta en promenad till kalaset!!!!
Ha en fortsatt skön söndag!!!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud va fina dom är tjejerna!!! HELT FANTASTISKA!!!

KRAM

2009-01-18 @ 21:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0