Fruktsallad & stavgång,,,,,

Dagen började med eller nej natten,morgonen började med att Jag vaknar av att Ida kräks,,,,, hulkar i sin säng så jag rusar upp då sitter hon och försöker kräkas men det kommer inget,, sen är hon varm som en kamin,,,, tar temp 39.7 så en alvedon,av med pyjamas och en flaska välling sen fick hon sova i vår säng,,, lilla stumpan,,,,, jag va lite skraj att hon skulle kaskadkräkas upp vällingen men det blev inget,,,,,skönt ,,,,, men hela dagen i dag har gumman haft feber,,, ganska hög åxå... men hon är pigg ändå,,,,,

Vid elva snåret kom Tove & Greta hit,,,, det va jäätte mysig vi har inte träffats sen innan jul,,,,det va full fräs på Lilla Greta en månad yngre än Ida,, kryper för fullt,reser sig upp och knatar med allt som går att springa med,,, hihi ganska skönt att Ida håller sig lugn,,,, vi smaskade fruktsallad och snackade skit,,,,,,Ida sov ute i vagnen så jag fick väcka henna halv två för vi skulle vara på bvc kl två,,, så hon & Greta sågs typ 10 minuter,,, satt & kollade på varann,,,,, hihi Ida mindre nöjd,,,,,





Sen åkte jag med Ida till Bvc på 10 månaders kontroll,,,, hon följer kurvan perfekt nästan exact på strecket,,,,, lite under,,,, och som vanligt va hon ju ett skolboks exempel,,,, hahaha undrar hur många dom säger det till varje dag,,,, men kul att höra iaf,,,,,
Nu väger skruttan 8800g & är 71.3cm lång,,,, jämför man med Linnea så vägde hon vi 10 månader 9645g och va 71cm lång,,,, så det skiljer nästan ett kilo,,,,,

Morfar hämtade Linnea på dagis i dag,, sen åkte dom till Nyköping och myste med Mcdonalds,,,, åå va nöjd hon va när hon kom hem med ballong och Happy meal boxen,,,,hon hade tagit en lite ballong till ida med,,, hon är så omtänksam,,,
 i bilen hem hade hon sagt till morfar,,,:
-Nu tror jag mamma längtar efter mig,,,,,
Lilla älskling,,,, Oj va rätt hon hade,,,,,, det gör jag jämt!!!

Efter middag som bestod av fiskgratäng och ris gick jag med Grannen på stavgång i 60 minuter,,, PHU gissa om jag va svettig när vi kom hem,,,,,, vi höll ett skit raskt tempo Nova stackarn va 10 meter bakom hela promenaden,,,, tur att hon kan vara lös och sköta sig själv,,,,, men Va nöjd man känner sig,,,,, jag bokade även upp mig på Aqua i morgon,,,, det ska bli sköönt,,,,,

För några år sen fick vi ett litet kylskåps spel av daniels bror,,, som har legat i en låda,,,, men nu tycker linnea det är ur kul,,,, hon bygger banor och kör med sina kulor,,,,,




Nu har Älskling & jag ätit lite mer fruktsallad,,,, Nyttigt & Sjukt gott,,,,

Ojoj nästan 3000 besökare,,,,, MYYYCKET trevligt!!!! Tänk om alla som tittar in kunde klicka på gratissaker ikonen och registrera sig (kostar INGET) så jag får lite poäng !!!! hilarious

Så ha en fortsatt mysig kväll,,,,
Kram bearhug
FIA

Kommentarer
Postat av: Augustikid

NamnSmycken - www.augustikid.se



(Alla hjärtans dags tips?)

2009-01-22 @ 15:38:47
URL: http://augustikid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0