Bebis Gos!!!!

I dag har vi inte gjort många knop,,,,, jag har Tömt alla kameror och bränt ut det som jag missat på skiva sen försöker jag lägga över alla bilder på vår externa Hårddisk men den gammla datorn där alla bilderna ligger är lite trött,,, som väl är bränner jag ut bilder Varje månad,, så jag har ALLT sparat på skiva med,,,,,
Det blev till att rulla köttbullar till lunch med sås & potatis,,,
Linnea åt 2 stora portioner,,, efter första sa hon:
- Kan jag få mera mat???
Gud det händer INTE ofta,,,,, gumman så jag tror jag lyckats med att göra Momme köttbullar!!!!
Efter maten åkte vi till Magnus & Sussie för att gosa med Lilla bedårande Lovisa,,, hon är bara för fin,,, & Snäll hon sov nästan hela tiden vi va där!!! men lite av ögonen fick vi se,,!!!

Linnea ville hålla massor,,,,, & hon satt länge med Lovisa i knät!!!









 Vår Linslus Ida,,,,,






Linnea gick Lös med kameran!!!! Lik sin mor ÄLSKAR att Fota!!!!




Vi fick GOTT fika,,, måste nog säga dom GODASTE bullarna vi någonsin ÄTIT Jo jag LOVAR!!!! sjukt Goda vi åt minst 2 var!!!! Middag blev hämtmat på City Grillen,,, Kebab BÅt mycket gott men mastigt... Härligt med semester då man FÅR unna sig lite extra,,,,, SUCK,,, jaja bara några veckor till sen blir det HÅRD HÅRD körning igen,,,,,

Barna va ganska snälla,,, Ida somnade vid sju men vaknade efter 40 minuter,,,, sen va hon vaken till vi kom hem,,, men det va inge större problem att lägga henne i sin säng,,,, Linnea säckade som vanligt i bilen,,,, och då kan man inte få liv i henne,,,, hihi så hon sov gott bärandes in till sin säng,,,,,

Nu ska jag åxå sova,,, sjukt trött,,, undrar varför man har ju inte gjort så mycket idag!!!!.... kanske Därför,,,,

Ha en fin fin kväll
KRAM KRAM
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0