Jogersö!!!!

Började med att packa lite fika till stranden,,, trots moln tog vi beslut att åka dit ,,,, skjutsade först In D till hamnen så han kunde hämta hem båten,,,, sen drog han till Fam Tove för grävning,,,,
Jag tog som sagt barna till jogersö där tove/Nils & Greta tagit plats,,,Bästa platsen för mig med Nova med mig!! 
iofs va det liite folk,,, pga alla moln,,, MEN vi gjorde rätt,,, det va FULL sol i c:a 2 timmar som YR förutspått!!!! tack för de,,, och under den tiden sov Ida,,, så jag fick lite sittastillaisolen tid,,,,,, Nils & Linnea lekte,,,, och va till kiorren & handlade,, 2 gånger,, för det va ju bara såå spännande att gå ensam,,,, gullungar,,,,






 Hand i Hand efter en sväng till gungorna,,,






hem slappa,,, ja det va de jag gjorde,,,, halvslummrade i soffan till saltkråkan,,, Linnea va ute & lekte med Wille och Ida plockade på Neas rum,,, passar på då syrran är ute,,,,
sen en snabb dusch och bort till fam Tove 6 kolla hur grabbarna sköter sig med maskinerna,,, det gick frammåt,,,,sen åkte vi hem barna asa trötta,,,,
Daniel nattade kidsen jag drog till CE och handlade till morgondagen då vi ska ligga på VIVESTA och Pressa,,, HELA DAGEN det ska bli SKIIT fint väder,,,
Jag har rört ihop en tonfisk röra och kommer ha tunnbröd till det med mig,, barnen får pasta & köttbullar,,,
det ska bli mysigt!!! förhoppningsvis är grannarna hemma så Nova kan vara hemma om inte får hon hänga på 6 då blire Jogersö igen,,, vi får se,,,,
Nu ska jag knoppa asa trött,,,,

Kram på er
FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0