Lekstugan är KLAR!!!!

Började med att efter frukost åka till Dagis & lämna den gammla dockvagnen sen till sunda köpa Nya Madicken sagan som va med expressen idag och sen till pappa för att ta in post & vattna blommorna,,, Tjejerna satt kvar i bilen & smaskade på MUT godig (jag köper alltid det till dom när jag handlat snabbt & dom suttit kvar i bilen)
sen hem och då började  Linnea & jag att Möbla lekstugan!!!
 Grannen Henry hjälpte mig att sätta upp Lack hyllan,,, tänkte ha 2 först & ville se hur det såg ut,, men det blev perfa med en,,, Så tack Grannen för hjälpen!!!
och jag hade turen att mamma tog en tripp till Ikea så jag Kunde beställa lite smågrejor!!!! TACK MAMMA!!!
Linnea har lekt i stugan halva dagen,, med ALLA tjejerna på gatan.... först fick Fanny & Nora lite fika,,,,
sen Målade alla tjejerna alice va åxå med,,,


Sen Möblade vi klart!!! & Vi blev SÅÅ nöjda med resultatet!!!



 I den gröna korgen har hon pennor och lådan under papper & målarböcker,,,, För hon bara Älskar att måla,,,, villket dom gjorde under 80% av vistelsen i stugan,,,,




Vi har tagit ut ALLA lekserviser/låsass maten/kastruller/kundvagn,,, Ja allt,,,, såå skönt & snacka om att det blev plats i hennes rum!!! vi får väl vinterförvara sakerna så dom inte blir förstörda,, en liten plats i garagen maby!!!??

Jag har som alla andra dagar STÄDAT!!! dammugit!! fixat lunch & middag,,,,
Nu när barnen sover är det allt tomt,,,, Eftersom D är borta.... så jag ska nu kolla på tv och slappa... Nää faaan jag ska ta ett glas ROSE!!! ja det ska jag!!!

När jag tömde kameran hittade jag bilder på en ??... ja vette faan va det är,,, vi fotade den härom kvällen,,, Är det någon som vet??? KOLLA skitskum fjärils mygga av nåt slag!!!






Det satt still hela tiden rörde inte en fena.... sjukt,,,

Nähä ni,,,, nu ska jag Sörpla Rose & äta chips,,,, passa på 2 veckor kvar till BANTNINGEN,,,, & än så länge "bara" 2 kg upp konstigt nog en annan som va inne på gammla vanor igen,,,,, SKÖNT iaf att det inte är mer,,, klart man har hållit kollen på vågen!!!

Till sist GRATTIS GRATTIS till FRIDA på FÖDELSEDAGEN IDAG!!!!

Puss & Gonatt
Fia


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vilken mysig stuga skit fint blev det. Njut av vinet! ;)

2009-07-27 @ 21:49:24
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Cicci Ljungdahl

Oj vilken mysig lekstuga!!! Hade man velat ha när man var liten :) Och vilket läskigt kryp. Jag har då ingen aning om vad det kan vara men hoppas på att någon annan vet. Vore intressant att veta.

2009-07-27 @ 22:07:32
Postat av: cicci

Guud vad fin lekstugan blev... Ska nog skriva ut lite bilder och lämna till farfar så han kan bygga den där utlovade stugan innan barnen inte vill ha någon längre....

2009-07-28 @ 08:39:44
URL: http://mogenfjortis.blogg.se/
Postat av: Anonym

fint :P

2009-07-28 @ 09:02:31
URL: http://nerunderstolen.blogg.se/
Postat av: Emma

Lekstugan såg ut att ha blivit riktigt fin och mysig!

2009-07-28 @ 09:37:24
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Pilla

Superfin!!! Samma här med vikten, man tror man gått upp hur mycket som helst för man vräker i sig all möjlig "skit". Men 1,5 kg bara. Har lovat mig själv max 2 kg på semestern...

Kram Pilla

2009-07-28 @ 11:11:09
Postat av: Therese Brissman

Men herregud vad fin lekstugan vart!!!! Måste va jätte mysigt att leka där inne!

Kram

2009-08-01 @ 10:34:56
URL: http://frokenbrissman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0