Lunch besök,,,,

idag vaknade vi av att Mormor ringer & väcker oss,,, fast jag tror att båda tjejerna varit vakna en stund,,,, så upp fixa frukost,, plocka undan köra en sväng med dammsugaren..... duscha och fixa lunch,,,,
 Ida & Linnea lekte HÄXA,,, dom finaste små Häxorna,,,,


 Så fort jag tar fram kameran smilar ungen upp sig,,, konstigt,,,,


sen kom Edward/Nathalie & Lilla Axel,,,, jag hade grilljerat kyckling & gjort potatissallad,,, det ENDA jag begärde från familjen VIMS va fikabröööd och det hade dom ju med sig,,,, NEJ,,,, HAHAHA tur att det va nära till sunda,,, förvirrade småbarnsföräldrar,,, E har nog fått en släng av Ammnings förvirring,,,,, MEN det va jätte trevligt,,, vi snackade åt/fikade lekte i Lelstugan Gungade och hoppade studs matta!!! tack familjen  det va mysigt att ses en stund!!!!

Axel fick idas smakpåse,,, den man stoppar frukt & dyl i så barnen kan suga på utan att få i sig bitar,,, & han verkade Gilla Melon,,,,

 han är ju bara så SJUUUKT SÖT!!!!!!



 Familjen


 har han inte dom gossigaste Armarna!!!???


 Ida satt vid barnbordet & fikade,,, Här ser ni vår Fina tomt just nu,.,,, & lilla landgången till Huset,,,, Förstår ni nu varför jag städar VARJE dag,,,, minsta lilla vindpust så Yr det in och med hund barn & 2 katter blir det lite grisigt,,,,

 Älskade Linnea,,,,,

 Edward NÖJD,, det fanns ju KAKOR på bordet!!!!



 Axel gillade att gunga!!! nu blire till att innhandla till Huset!!! jo för vi blir ju NÄSTAN grannar,,,, i sept va det va?? Kul som faaan,,, 10 minuters promenix,,,,,

 & såå klart va Han tvungen att hoppa,,,, HAHA OO III det pirrar i magen,,, Fniss,,,,,

 Försökte sig på ett Rump hopp,,,, gick sådäär,,,,


Himmlen såg lite knepig ut,, som riktigt mjuk bomull,,,,,


När dom åkt plockade jag undan barnen lekte,,, ida sov i en sisådär 7 minuter,,,, haha men det behövdes inte mer sen va hon pigg & glad,,,, Vi lekte,, och sen kom PAPPA D hem,,, JIHOOO snacka om att tjejerna blev glada,,,, jag med så klart,,,, så efter bad blev det pappa gos,,,,,


Nu har det regnat,, jag fullkomligt VRÄKT ner,,,, Skönt att sitta inne i sin Nya Fåtölj med en skål smågodis & surfa!!! Livet är underbart!!   *asg*

Nu kanske man ska vara lite social med sambon,,, han har ju varit borta 4 dagar!!!



FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0