Onsdag

Linnea har varit med fam Ivarsson på Vivesta & Badat,,, jag tänkte kippa vårt 3 dm HÖGA gräs men en handjagare,, HAHAHAHA tvärkört,, så jag fick snällt LÅna Grannens klippare,,
 Först procka UNDAN ALLA grejor vi hade t.om bobbarna kvar ute,, sen i vintras,, men nu är allt undanplockat,gräset klippt,, och trots dräneringsarbetet har vi en Liten del tomt att vara på!!!
 så jag Pumpade upp stora polen så Linnea har badat,,& åkt "vattenkana" ja Ida med för den delen!!!
Så mysigt har vi haft,,,,


& vi tog fram CROCCO SPLASCH!!!


Alice kom hit & badade!!!


till Middag blev  det sånnahäringa "korvar"


SKIIIT gott kryddiga goda med potatis & sås,,,,ETT HETT TIPS,,,, Tove sa att man kunde göra hamburgare på dessa med och grilla Sääkert UR gott!!! eller hamburgare som jag gör med RÖD pesto i färsen & vitlök,,,, MUMMMMSIIII!!!

TACK TACK TAAAACK JESSICA FÖR TIPSET OM MJ DOKUMENTÄREN DEN FÅR JAG JU BARA INTE MISSA,,, HADE INGEN ANING OM DET!!!! IKVÄLL KL 22.15 PÅ KANAL 1,,,,,,,, TACK IGEN!!!!


Nu ska jag duscha.... sen göra mig en macka & te eller nää OBOY det har jag inte druckit på skita länge,,, med skogaholmsmacka,,, jisses va smarrigt,,,, Jogersjö i morgon med Tove!!! Nice!!!

Pussar & Kramar
FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0