PHU!!!!

Ja PHU det kan man verkligen säga!!!! shit shit va jag flängt idag,,,,, Städat HELA huset både uppe & nere,,,, klippt gräsmattan,, flyttade den ENORMA studsmatta som nea fick i födelsedagspresent själv,,,, det va liite tungt men stark kvinna som man är så INGA PROBLEM,,,,, hahaha
Hängt 2 maskiner tvätt som ni vet ÄLSKAR jag att tvätta,, dock inte att sortera,,, Bläch,,,,
Nu ska vi äta lite Mellis,,, sen till Min Bästa vän Hanna på grillkväll,, man kanske ska lyxa till med Målade naglar,,, hmm just nu är dom gröna efter allt gräs,,,,fick ju kratta och kasta eftersom uppsammlaren va trasig!!!

Jag tar nog bilen bort måste ju få med mig alla ÖL,,,,och barnen/Nova såå klart,,, fasen man kanske ska supa till idag!!! känns så,,, Riktigt fjortis full,,,, eller???  vi får se,,,,

Nä mellis till Gamarna i detta hus som ALDRIG får nån mat,,,,,

KRAMELIKRAM
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0