Semester,,,

eller nej jag är ju mamma ledig nu 2 veckor sen semseter,,,, men Hel ledig är jag,,,,
I går va min Kära sambo såå bakis HELA dagen!!!!! så vid två tiden vaknade han till liv,,, då fick han vara ute med barnen medan jag dammsög & plockade lite,,,,,
Sen på eftermiddagen åkte vi in till Hamnen & åt middag vår lilla familj,,,, Jätte mysigt,,,, Och GOTT skeppsbron har THE BEST hamburgare!!!!  och störstaste barnportionerna,,,, herreguud,,,,,  sen gick vi vidare till stora lekparken,,,, barna gillade verkigen att knata runt bland alla sakerna och GUNGA!!!

Linnea smaskar smultron vi hittade i all bråte på tomten,,,,, och dom va STORA!!!










Idas LILLA barntallrik,,,,


Linneas lilla Köttbullstallrik,,,,,

MIN UR GODA TALLRIK
















Efter hamnen åker vi förbi Familjen Tove,,,, på en kaffe!!!!
Linnea & Nils myser  på hans rum,,,,

 Sen fick dom fika i hans säng Lyxigt värre,,,,

 små syrrorna fick snällt sitta i köket!!!!


I dag på förmiddagen kom Fam åberg på fika ,,,, det va som vanligt trevligt!!! när dom åkte kom Morfar,,, jag fick klippa honom som va såå långhårig sen stannade han här en stund så jag & Linnea fick åka till förskolan & lämna en MASSA mjukdjur som "blev över" då vi tagit de vi ville ha av allt som kramforsborna tagit med,,,,  hampus & hannes tog en massa mjukdjur med sig hem med,,,,
medan vi va iväg kom Bror med familj hit så dom hade fixat kaffe till vi kom hem igen,,,, så mera fika,,,,

Morbror Jörgen och Ida

 kusin Olivia, Linnea & Olivias Kompis Matilda är ju super snygga!!!


Och sen va det dags för middag!!! jisses full fart IGEN,,,,konstigt att man undrar vart dagarna tar vägen,,,,

Snacka om HAV med Mjukdjur,,, dom fick av kusinerna

 Jo det va endel leksaker dom hade med sig!!!


Nova fick såå klart lite mjukdjur,,, hennes Räv som hon haft sen hon föddes är det inte mycket kvar av så Linnea tyckte hon skulle få en ny!!! gissa om hon blev glad!!!!




Vår privata data hacker (farbror martin) va här & fixade vår portabla hårddisk som inte varit frisk,,, men en omformatering så va det som NY,,,, så nu ska jag föra över ALLA bilder vi har i datorn till den,,,, sen knoppa

I MORGON KL:14.10 KOMMER TV4  att sända dokumentär om Michael jackson ända fram till midnatt och kl 19:00 på tv4+ kommer dom visa minnes sermonin,,,,, FÅR INTE MISSA!!!!!!


Ha en fortsatt mysig kväll
Puss & Kram
Fia





Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh måste se om MJ.....



Jäklar vilka portioner ungarna fick, jisses...

Din sambo såg inte allt för pigg ut;) :P

2009-07-07 @ 09:22:28
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0