SOL SOL GRILL GROGG!!

I går va vi på Vivesta HELA dagen,,, fam Eriksson/ 3/4 av fam Tove och fam waijnstad va även där,,, MYCKET mysigt,,, sol bad,fika,bus,glass,kaffe, & hawaiian Tropic kan en dag bli bättre??? *fniss*

Frida = badkruka,,,,,, ops,,, va vad det för en som kom med i bilden,,,,,??? *asg*


Lunch,,, kötbullar & pasta skruvar

 Jyris söta dotter,,, Liv tror jag lilla damen heter... hoppas jag stavade hans namn rätt,,,

 Linnea är en hejjare på att simma nu,,,,

 Söta Greta



 Gulliga Nils

 tove blåser,, O blåser,,,, dessa förbannade Badleksaker,,,,

 Emmie & Linnea gick & handlade glass själva,,,,,

 Glada glass tjejer

 Efter stranden åkte vi till Farmor & hämtade Nova,,, sen till sjöängens båthamn så hon fick svalka sig lite,,,,



 Simma simma,,,,, leta sten,,,,

 & Dyk efter sten,,,,,

 Duktig Vovve!!!!!

 Sen hem,,,, plocka upp alla grejor,,, duscha barnen & mig,,, sen en promenad till Fam Tove,,,, Linnea cycklade,,,, daniel & mange har varit super duktiga med grävandet,,,, Nästan klara här!!!

 Jo men såå klart det ÄR manligt med maskiner,,,,, *fniss*

 Nöjd mange,,,,,

 Koncentrerad mange

 & såå klart skulle han STYLA för Brudarna,,,,,



 Nils & Linnea

 Vi mammor Åt godis......

 & drack drinkar medan gubbarna jobbade,,,,,, Bra fördelning,,,,

 Ja jag har choklad mellan tänderna,,,, hann inte tugga klart innan vi fotade,,, hahaha





 fina ungarna,, tittade på film och myste

 Bästa Tove & magnus

 jag & D som aldrig kan bete sig på bild,,,,,


Vi åt god mat & drack vin/öl/grogg,,,, men det blev inte så sent,, vi va all trötta,,,, Tack ni för en mysig kväll!!!

I morde sov Ida till Halv tio,,, & Linnea till 10 mycket sköönt,,,,
Vi har bara varit hemma & plockat idag daniel har fixat lite med vår dränering,,,,,
Jag har städat som vanligt,,,, Ida fick lite läkage på sin blöja,,, så när jag tittar till på henna hade hon bajs ÖVERALLT i hårer benen magen,,,, jisses och golvet fa fullt innkletat,,,,, BLÄCH,,,, sen va det små bajs barn fot avtryck i halva huset,,, så det va på sin plats att städa,,, hihi

Nu ska vi fixa till oss & åka in till Hamnen & äta Middag med bengan & elle,,,, mysigt det är ju fint väder,,,

Ha en bra kväll Kram
Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0