solig dag!!!

Idag har det varit Jätte fint väder,,,, MEN en soldyrkare som en annan har inte lekat & pressat,,,,, fasen det känns som om sommaren är slut på nåt knepigt sätt,,,, shit nästan så att man vill sola solarium istället för att underhålla den lilla brännan man har,,,,
Vi har iaf varit ute hela dagen.... Elin med Far kom & leverarade ektorp fåtöljen,,, den gjorde sig super bra i vår hörna,,,, TACK!!! nu ska jag bara innhandla beige överdrag till sofforna med,, känner att jag skulle vilja ha det i höst lite Ljust,,,,

 Vi har lekt i stugan/hoppat studsmatta/badat i vatten spridaren & Croco Splasch.... lyxade med varm vatten,, Så båda tjejerna va nöjda,,,, vi fick varsin glass hos Henry & Agneta,,, dom är såå snälla det är verkligen Mormor/morfar mys över dom!!! lixom en sån känsla bara att sitta på deras gräsmatta med alla blommor och pyssel,,, man lixom drömmer sig tillbaka till min Älskade Mormor som jag Idag har saknat MASSOR ibland kommer det över en hur mycket man saknar dom!!!

Ida har börjat Prata,,, haha ett ord TACK... eller som hon säger GACK..... och det använder hon flitigt hon är såå artig den lilla damen,,,,
Vi va Hos mormor/nisse och åt mat Tacos... super gott och en massa gott fikabröd med,, som ni såg bilden jag skickade från mobilen,,,, SMASKENS.... jag va såå trött Ida med så vi gick & la oss en timma sov som grisar,, Jätteskönt,, det är underbart att få lite avlastning,,,,,
 Ida hade 39 graders feber innan hon somnade,, skrutt men det är både förskylt & hörntänder på väg upp så hon får vara gnällig,,,, fast man blir vansinnig vissa sekunder,,,,









Nu grilljerar jag kyckling,,, får finbesök i morgon Edward/Nathalie & Lilla Axel kommer på lunch TREVLIGT!!! det va längesen nu.... snacka lite skit,, hoppas det blir finväder så vi kan sitta ute,,,,

Vi har fixat ett litet evenemang på Face Book vi tänkte ta en barfri helg på Havet i helgen Och bjudit in lite folk,,, om vädret tillåter tänkte åka ring/dricka öl grilla & sova kvar,, men det verkar inte bli topp väder och det är tråkigt nog USEL uppslutning,, så klar många är borta på semester!!! så det verkar som vi får ställa in,,,,, trist!!!
man kanske ska ha fest hemma istället,,,, hmm tåls att tänka på,,,, vi har ju ändå barnvakt,,, kan vara nice attgöra NÅN enstaka grej tillsamman den här sommaren,,,,

Nä Nu ska jag dra en span på kycklingen & sen sova,,, hoppas natten blir lung & att inte Ida knölar,,,,

Puss & Kram på er
FIA

Kommentarer
Postat av: Jessica

Så fint väder har inte vi:( avis!!!

2009-07-30 @ 16:46:53
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0