Vivesta

Idag har vi stekt,, ja då menar jag STEEKT oss på Vivesta med olja och saltvatten & ja det tog som tusan.... Jag kom dit vid halv tio,,, & va FÖRST herreguuug helt otroligt,,,, men efter en stund droppade det in lite folk,,,, Karin & barna kom och joinade oss,,,,även Thomas,Ann-sofie & mats kom dit..
 barnen har badat massor trots 17 grader i vattnet,,, det va fasen ISSSSSSSSSkallt idag,, man dommnade bort helt i benen,,,,, Daniel kom förbi en sväng sen åkte han hem & hämtade båten så han,Mats & Thomas åkte ut på havet & komförbi hos oss IGEN,,, sen fick Linnea åka med honom hem,,,,,

Middag sen åkte jag ner till bolaget & röck åt mig en LÅDA millers,,,,
 


AAA sommaröl såå gott vi ska till Hanna & Grilla i morgon så det blir Öl för hela slanten,,, GOTT,,, ISKALLA,,,,
 några breezers fick jag med mig,,, vattenmelon ÅXÅ super gött,,,, va lite skrajsen att alkisarna skulle slå ner mig på torget dom följde mig med STORA ögon då jag bar på lådan,,,, hihi sen in på kvantum och handlade lite,,,,,
Daniel hade badat tjejerna då jag kom hem sen åkte han till Bruks på Möte,,,,
Nu sover Ida Linnea kollar på mamma mu,,, jag bleker utväxten,,,,, hoppas håret inte trillar av,,,,

I morgon skulle det bli skapligt väder,,,enligt YR men på SMHI:s sida skulle det komma regn,,,, vi får se vad vi hittar på.... ev till Fam Åberg för att bada i polen,,,,,

Ta hand om er & varandra,,,,,
KRAMISAR
FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0