Äntligen!!!

jaaa Äntligen har min älskling varit här med dator,,,, så jag kan surfa lite,,, för fyyy va trist det är här,,,, BLÄCH,,,,, jag blev kvar en natt till,,,, SUCK,,,, men tro inte att jag fått äta nåt,,,, nejdå här får man leva på dropp,,, JAG VILL HA KAFFFFFFFFEEEEEEE och macka,,,,
Nä jag ifrågasatte om jag fick åka hem fick jag till svar att ne du får stanna en natt till pga ditt bukspottköttelprov som ¨låg så högt,,,, hmmm jaja dom hade ju sett en massa sten & grus så varför inte bara operera bort skiten????
Vi får se vad läkaren säger på ronden i morgon,,,  så jag surfar vidare,,,,
So long!!!!
Kram På er...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lider verkligen med dig. Vet hur otroligt trist det blir på sjukhus efter ett tag. Men tur att du fått dator i alla fall. Håller tummarna för att du blir frisk snart och att det är några snygga läkare att spana på :) Kram på dig

2009-06-07 @ 20:48:13
Postat av: Cicci Ljungdahl

Hmmm mitt namn kom tydligen inte med men provar igen. Jag som skrev innan ...

2009-06-07 @ 20:49:36
Postat av: Eva Stridh

AJ din stackare hoppas de tar bort skiten snart!!! Smaskigt m dropp,, får du olika smaker? hahah!!



Ha det gott,



kram Eva

2009-06-07 @ 20:53:33
Postat av: Netta,Bror Jörgen,Nicole,Olivia.

Stackars dej,hoppas dom får någon ordning på detta lidande.BRORSAN SÄGER ATT HADE DU BOTT I NORRLAND SÅ HADE DET INTE VARIT GALLSTEN UTAN DÅLIGT HEMBRÄNT.KRAMIZ FRÅN OSS ALLA.

2009-06-07 @ 21:47:35
Postat av: emma

Krya på dig! <3

2009-06-07 @ 21:54:10
Postat av: camilla

Nej men stackars du! Hoppas du får bra svar i morgon. Skickar massor med krya på dig kramar!

2009-06-07 @ 22:45:45
URL: http://www.flaskmamman.blogspot.com
Postat av: therese

Inte kul inte kul!! Stackars dig. Jag blir inte ledsen om du uppdaterar, jag är ju nästan arbetslös kan jag sysselsätta mig med läsning =) ta hand om dig!! kramar

2009-06-07 @ 22:48:11
URL: http://terorese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0