FÖRSOVNING

Fyy va jobbigt klockan ringde 04,45 i morse jag stänger av och somnar om,,,
 Vaknar en timma senare med ett ryck,,, precis som om Kroppen väckte mig,,
SHIIIIT vi har försovit oss,,, HELVETTE åxå,,,, in i duchen,,, väcker barnen,, snygga till mig & ungarna,,,, sen in med ALLA i bilen brassar iväg till Morfar & Alice lämnar Ida & Nova samt vagn & packning för dagen,,, som jag packat kvällen innan,,, TUR de,,,, annars hade jag sääkert missat blöjor eller nåt sån viktigt,,,,
När vi Lämnar morfar säger Linnea,,, "men mamma har du TOFFLOR idag,"?,,,
HELVETTE igen,,, jag hade mina FULA ROSA fejk foppa tofflor,,,, jaha,,, brassar hem byter skor och passar på att dra på mig lite smycken som jag ME missat,,, och jag knappt kan vara utan,,,,, grrrrr

Sen brassar vi vidare till Mormor med Linnea,,,, och packning,,, dom skulle ju till stranden så hon hade ju med sig ALLA badleksakerna,,,, sen FULL fart till Jobbet,,, hade TUR idag me,, Inga Poliser,,,, PHU,,,,

Väl på jobbet hälsar alla underbara kollegor mig välkommen,,,, TACK ,,,, och tur att det inte va jag som skulle öppna butiken,,, då hade di små classe workers fått vänta,,, men jag va bara 40 minuter sen,,,,,,,
Dagen har gått SAAAKKKTTTAAAA dåligt med kunder,,,, såå klart i detta väder,,,,

Lunchen avnjöt jag,Rickard,Edward,Nathalie och super socker gosiga lilla Axel vid slottet/ån med en god macka från SANDYS,,,, Mums,,,,, underbart ståålande sol VARMT man ville INTE gå ner i källaren igen & jobba,,,,



Här river vi upp våra Wraps,,,,















 
Men jag hade tur och kunde kompa en timma så jag slutade vid tre,,,, det va toppen!!!!!

Hem till Morfar hämtade Ida & nova det hade gått Jätte bra,, dom hade busat och varit ner till havet och plaskat i vattnet,,, Nova hade såå klart Badat,,,,,
Sen hem,,,, gav Ida lite mat och mig själv yoghurt,,,,
Mormor kom med Linnea,, Nyäten & nybadad
Sen kom Jade & Philippa på en fika,,, tjejerna lekte prinsessa och tittade på film,,,,
Philippa Fyller År i morgon & ska ha kalas så dom lånade lilla barnbänk bordet,,,,,

D kom hem & började gräva,,,, jag försöker få Ida att sova men inte så lätt då pappa slammrar med en grävmaskin utanför hennes fönster,,, villket resulterade i Övertrött lite Ida,,, BUÄÄÄ BUÄÄÄÄ men till slut så,,,,
När kl va 20.30 Åker jag till willys för att STORHJANDLA,,,, till grejen hör att dom stänger 21,,, snacka om snabb handling,,,, haha och jag va INTE ensam,,, stackarna fick nog aldrig gå hem,,,, vid de tilfället va jag en sån SKITJOBBIG kund,, som man bara HATAR,,,, SORRY men jag va bara tvungen,,, att handla en fredag efm undviker jag GÄRNA,,,,, så nu är kyl/frys proppfylla med 3 veckors mat,,, jo jag va såå duktig & skrev matlista lunch/middag för 3 veckor,,,,, SKÖÖNT

hittade lite bilder i mobilen som jag försöökte Mobilblogga men det funkar ju inte,, mailat supporten om detta fick svar idag att dom undersöker saken,,, TACK för de,,, så ni får bilderna nu istället!!!

Morgon trött Ida,,,,


Ännu ett Trist kassa pass på Jobbet

Jordgubbar/maränger/glass och choklad sås hos mormor



 MUMS ,,,,,






I morgon är det STRANDEN,,,, VIII jag har bjudit med Bästisen son JACk,,,, så han slipper vara på dagis i morgon och följer med oss istället,, så han Linnea någon att leka med,,,, Det ska bli Jätte mysigt!!!! Linnea hoppade av glädje då jag berättade det!!!! lite ångest för att lillebror Kalle inte får följa med men det blir liite jobbigt med 4 barn,,, men han ska med få komma ensam med oss,,, vi lovar,,, Nån gång!!!!

Nu ska jag soova,,,, Jack kommer 07.30 i morgon,,,,,

PUSSAR & KRAMAR
FIA

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack snälla Fia för att vi får låna bordet! Kommer komma väl till användning imorgon..=) Hoppas du fått njuta ordentligt i solen idag. Kram Jade

2009-06-26 @ 23:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0