Full...ändad............

Blondin ja det är jag nu,,, Utväxten borta,,, det tog 2 timmar med div braiga medel,,,, och några slitna toppar men jag är nöjd med resultatet,,,,


Jag & barnen åkte till mamma efter lunch,,, hon skulle ha toppat mig men jag fick gallsten IGEN,,,, faaaan åxå så hon tog barnen jag fick 2 st  diclofinak och vete kudde på ryggen och sov i en timma,,, Jätte skönt,,, men jag har den där MOLNANDE värken i ryggen hela tiden,,, VARFÖR,,, ska jag behöva vänta hur länge som helst???
BÄSTA MAMMA & BONUS PAPPA NISSE ska ha barnen i morgon dom kommer & hämtar prinsessorna vid tio så mamma klipper mig då!!!

Väl hemma slappa.. Älskling åkte & köpte godis & chips,,, men jag fågar fan knappt äta,, rädd att kvällen ska bli vidrig,,, har ju bara en spasmo hemma,,,, MÅSTE ringa på måndag & få mer,,,,, INTE GLÖMMA!!!! men faaaan va godis sugen jag är.,,,, så jag ska nog ge mig på några bitar,,,, den tiden på månaden då man går upp ett kilo/magont och sjuuukt godissugen,,,,

Trevligt att det är endel som vågar kommentera,,,,det är super skoj,,,, tänk om det va mera kommentarer VARJE dag,,,,,,

Nu har Linnea slocknat,,,, hon har snurrat/PRATAT/sjungit/slagit ut en tillbringare saft & klättrat in i de sista,,,,, men nu slocknade hon i soffan,,,, D har med lagt sig,,, jag ger honom 5 minuter innan han snarkar!!!!

i morgon är det NATIONALDAGEN,,,, KALLE Tschemernjacks födelsedag och jag ska jobba,,,,, ja för er som undrar..
CLAS OHLSON har öppet 12.00-16.00 alla galleriorna i stan har det,,, så KOM ÅÅÅ KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP!!!


Nu mera Talang,,,,,, och sen V!!!!!




FIA

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej,

Har inte kommenterat här tidigare men jag kände att det kanske var dags att "ge mig till känna".

Vet faktiskt inte hur jag hamnade på din blogg från början, men jag fastnade med en gång och återkommer dagligen. Jag älskar din blogg. :) Så kul att läsa dina härliga inlägg. Massor av humor, glädje och fina bilder.

Önskar dig en trevlig kväll och hoppas att din mage blir bättre. Fast det lät ju inte helt fel att gå till en snygg läkare. hihi

Kram

2009-06-05 @ 21:59:21
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Carolina

Den måste va riktigt bra för jag har hört många som sagt samma sak. :) Tänkte krypa upp i fåtöljen med den nu och fänglas.

Tack detsamma!

2009-06-05 @ 22:36:50
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fia du måste ju lägga upp en bild på resultatet av klippningen (: kraam

2009-06-06 @ 15:32:22
URL: http://louiseevaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0