hej på...

0-5d06b1bc44427c7768c858d203b5af15.png

Kolla varifrån!

hej på er... Jag har sovit och lyssnat på radio ingen ultraljud ännu... Suck älskling ringde han va på väg hem ifrån norrköping... På han och barnen kommer hit med lite kläder och saker sen.... Tur att jag hade mina baggy jeans på mig dom är ju som mys byxor.... Snart ska linnea på kalles kalas... Hoppas pappa tagit på fina kläderna jag ordinerade om och men det tror jag säkert... Fam boström hade fått vattkoppor och skulle ev komma bra bra om tjejerna får det nu! Dom har inte haft fasen det vore guld och nu till sommaren med så man slipper ha på en massa kläder så dom kan vara halv nakna och lufta blåsorna...! Hoppas tjejerna kramas! nä nu måste jag få mat snart innan jag dör.... Har ont i huvet! Suck kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0