Förbannade glassbil,,,,,

Idag har vi inte gjort nåt,,, eller joo,, städat för ovanlighetens skull,,,, och tvättat,,,, suck,,, Linnea har varit på dagis hela dagen,,, Ida har sovit en hel del,,,, så jag har slappat med,,,,,
Jag kommer med all säkerhet dö med dammsugaren under armen,, och ett paket tvättmedel under andra,,, för jag gör faan inget annat,,, plockar undar alla saker/kläder överallt,,,, och STÄDAR,,,, BLÄCH,,, om man ändå kunde hitta nån som vill städa till en billig penning,,,,,

Mormor kom hit en sväng på efm och lekt lite,,, Kurragömma och med dockor,,,, Ida bara ÄLSKAR dockor,,,, hon har gått med vagnen halva dagen idag runt runt i huset,,, Idag fick hon en docka av Linnea,,, Hon är värdens bästa syrra,,,, så nu har hon en egen liten docka med napp,,,,




Middag Spagetti & KÖTTFÄRSÅS,,,,, det är faan omöjligt att få bort,,, ungarna är oranga i nyllet efter,,,,




Min Älskade Linnea!!!!!
Hon är en sån mysig/glad/påhittig/klok/omtänksam/snäll/envis/underbar/smart & fin 4 åring,
Idag sa hon till mig
- Mamma Idag ska jag vara SNÄLL,,,,
- Men Linnea det är du ju nästan jämt,,,,
- Ja men IDAG mamma lovar jag att vara extra snäll,,,,,
och det har hon varit,,,, mot mig gullig mot Ida och när momme kom förut sa hon,,,
- men mormor va fina kläder du har,,,,
och i morse sa hon till mig
- Mamma va fin du är!!!!!
Ja hon är den BÄSTA!!!!


Momme & Ida dansar,,,, med min KÅLDOCKA Urban Billy som jag fick då jag gick i 2:an,,, han lever med ännu,,,






JAg måste ge RIS till Hemglass,,,, GRRRRR den där förbannade Glassbilen ska komma till oss varannan måndag,,, som blir IDAG.... den har inte varit här sen jag väntade Linnea alltså 4 år sen, (då jag va beroende av trollerimix och åt typ 10 om dagen),,,,
hmmm och innan dess va den Aldrig heller här,,,, jag ringde och frågade varpå dom säger att när vissa rutter som inte ger nåt tar dom bort dom stoppen,,,, men jag fick så snällt nummret till chaffören som då hette Daniel,,, och han kom hit,,, varannan Måndag precis som dom skulle,,,, och jag har registrerat så jag får ett påminnelse sms när dom ska komma,,,, men nu har dom som sagt inte varit här på några år,,,,
Nu vill vi ha glass Linnea vill handla av glassbilen det är ju stort,,,, så för en månad sen ringer jag till hemglass,,, men då har dom data strul så hon får inte upp nummer till bilen,,,,
så efter nån vecka ringer jag IGEN,,, då får jag nummret till chaffören och ringer,,, Men det gick inte att komma fram,,, ringer fleera gånger,, men NEJ,,,,skickar även sms,,, och frågar om dom kommer till vår adress,,,,INGET SVAR
Ringer då tillbaka till Hemglass och berättar hur det ligger till,,,,
- ja tyvärr det är det enda nummer jag har du får prova IGEN,,,,,
är det så djävla svårt för dom att notera detta och meddela chaffören det,,,???
Så nu är jag förbannad på HEMGLASS,,,,, ska ringa och skälla i morgon och maila till dom,,,, för nu är det sommar och vi VILL köpa GLASS!!!!!!

Nu sover D i soffan,,, Jag är med skiit trött,,, så det är dags att bädda ner sig,,,, hungrig är jag me så bara att somna så man glömmer bort hungern,,,, bra bantar tips,,,, SOV,,,, haha

Ha en fin kväll
PUSS & KRAM
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0