HEMMA!!!!!!

Äntligen nu är jag hemma,,, fasen va sköönt,,,, barnen är fortfarande hos farmor dom kommer snart längtar efter mina små prinsessor,,,,,
BÄSTA Pappa hämtade mig på sjukan,,,, men satan va ont i axeln jag har nåt då fruktandsvärt,,,,, började nästan grina på sjukan och frågade om jag kunde få nåt smärtstillande,,,, jo visst sa damen,, och kom med 2 alvedon??? ALVEDON sa jag med tårarna i ögonen?? ja vi provar med det först,,, HAHAHA va faaaan ge mig nåt gott från skåpet,,,, men men jag sög i mig alvedonen,,,, väntade inte faaan gick det över ONT OOOONT,,,, när pappa kom kunde jag knappt sitta stilla,,,, eller jag visste inte hur jag skulle sitta,,, SUCK,,,,
Väl hemma tog jag mig en spasmofen,,,  och en dusch,, OJOJ va skönt att duscha hemma,,, att bara vara hemma,, smörja mig,parfymera mig,,,
Min Bästa mamma & Nisse kom med lite fruktsoppa/melon en blomma och en tidning,,, mammsen det va ju DU som skulle ha blomma på födelsedagen!!! TACK,,,,

Så jag har legat i soffan med täcket myst & ätit melon med Nova vid fötterna,,, guud va hon saknat mig,,, hon hade varit lite orolig i går sa Henry (daghusse) när INGEN i familjen va hemma,,,, Så snacka om att hon är nöjd nu,,,,

Det onda i axeln,,, jo läkaren förklarade att gasen dom blåser upp magen med förvillar hjärnan,,, så När det gör ont i axeln är det egentligen i magen det gör ont,,,, men det släpper efter några dagar,,, hahah så min hjärna är liite förvirrad,,, så jag hoppas för mitt liv att den smärtan jag har i axeln INTE blir samma eller värre i magen,,,, då hjärnan vaknat,,,,
Knepigt är det iaf,,,

Jag har köpt mig en KRYA på dig present till mig själv,,,, PARFYM som kom idag från ELEVEN 
Carolina Herrera 212 EdT212 Carolina Hererra min favvo som tagit  slut. klämde ur sista droppen förra veckan

& Bästa parfymen EVER  ETERNITY SUMMER,,,, den är UNDERBAAAR!!!! Min typ av doft!!!!



Älskling sa att han betalar doften,,,,, TACK mitt hjärta,,,, det kan jag behöva nyopererad och allt,,,,!!!

Jag har ju glömt,,, I lördags då Jag hade som Ondast och stod på huvet i sängen innan vi åkte till akuten,,, tog IDA 5 steg,,,, med pappa D i vardagsrummet,,, så JAG missade hennes första precis som med Linnea,,, när hon började gå va jag i Insjön på utbildning med jobbet,,, SUCK,,, så nu ska jag tragla med na,,,, så jag får vara med LIIITE!!!!

Nu ska jag slappa en stund till barnen kommer ju snart,,,

Puss & Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: anette

skönt för dig att vara hemma trots allt! Man vill ju inte vara nån annanstans när man mår dåligt!



minns att det gjorde förbaskat ont i axeln men inte att det för att hjärnan var förvirrad... hihi...man lär sig nått nytt varje dag!

kram

2009-06-09 @ 17:28:49
URL: http://caabc.wordpress.com/
Postat av: Kajza

Hej

SKönt att det är över och att du är hemma! Krya på dig ordentligt. Kajza

2009-06-09 @ 19:21:16
URL: http://kavatskrypin.blogspot.com
Postat av: Tessan

Härligt att du fått komma hem och hoppas värken släpper snart. Kram Tessan

2009-06-09 @ 19:55:45
URL: http://scrappingtess.blogspot.com
Postat av: Therese B

Hej! Men va skönt att höra att du är hemma igen!! Inge kul historia det där inte. Vi tänkte komma förbi nån dag på en fika, kolla till dig o lämna en urvuxen vagga... Världens bästa är ni som har lånat ut den, den har verkligen vart toppen!

Kram

2009-06-09 @ 23:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0