KALAS!!!

I dag har vi varit på 4-års kalas hon EMMIE !!  Jäätte mysigt men varmt som bara den bad i pol/fika/korvgrillning en toppendag!!!
Frida & jag gick gymnasiet tillsammans!! men strax efter studenten -96 ( shit va gammal jag blev nu) tappade vi kontakten!!!
Men sen 2005 stötte vi på varandra i maj på Oxelömarknad lika tjocka gravida båda två....eller nää iaf jag!!! och vi har umgåtts sen dess,,,, JÄTTE kul eftersom tjejerna är lika gammla... vi gick på gravid Yoga/fikaoch mamma träffar!!! SUPER skoj!!!
& extra kul att träffas så här!! Linnea ville inte åka hem och Emmie ville åka med oss hem!!! fislisorna!! vi har sem samtidigt så vi ska styra upp nåt!!!

Spaceknappen har gått sönder så nu få jag trycka på en liiten liiten knapp skiitejobbigt åker till Detera imorgon och hoppas att dom kan laga på plats!!! så ni får nöja er med bilder!!!

Ida bara ÄÄÄLSKAR dockor & dockvagnar!!!! hon MÅSTE få en egen liten vagn!!!



 Emmie !!!










Linnea är GALEN här åker hon baklänges!!!!


 Ebba!!!


SÖÖÖTA EMMIE!!!!





 Pappa Sam

 Mamma Frida








Nu ska jag knoppa stranden i morgon!!!!!

Pussar & Kramar!!!
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0