DR Karev,,,,

Japp flickor JAG har träffat  DR karev idag,,, återkommer till det,,,,

Morgon började bra,,,, frukost då linnea säger :
-Mamma jag ska INTE bråka nåt idag,,,, lilla gumman
det tog sisådär 5 minuter sen va vi osams,,, men dock enda gången vi varit det idag,,,, SKÖNT,,,,
Vi fixade till oss och drog till sjukhuset med Momme i följe och barnvakt,,,,

Nea fotar heeela tiden,,, hon har fått en gammal digitalkamera,,, här fotar hon mig,,,
Stå lite coolt sa hon,,, FNISS.... cool jag är va???




Jag hade tid på Kirurgen för utredning på mina ryggsmärtor,,,,
och ja min läkare va  DR KAREV,,,, jag ljuger inte jisses villken snygging,,,, och otroligt ödmjuk & trevlig,,,, han hade läst på om mig,, villket läkare ska göra,,, så jag behövde inte berätta mycket,,,,
Han klämde & kände på mage och rygg,,,,thihiii och sa att mest troligt är det gallsten,,, men även om dom hittar stenar på ultraljudet vill han kolla närmare,,,, (gärna för mig fniss) skämt och sido eftersom jag haft ont mestadels i ryggen & på båda sidorna,,, och hade lite högt levervärde så skulle vi inte ge oss med bara gallsten,,, SKÖNT,,, så jag lämnade lite mera blod och skulle få kallelse till Ultraljud och sen teletid med  DR KAREV...
När vi va klara sa han,,,,:
- Jaha då va jag klar med dig,,,,
- Va synd .. slängde jag ur mig,,, *asg*
- Han skrattade till och blev lite röd i nyllet,,,,,
men en läckerbit som honom får nog en massa skammliga förslag,,,,, det bjuder jag på,,,,,!!
(Nu suckar välan ALLA som jobbar på sjukan,,, jaha hon har varit hos PH,,,, hahaha )
Jag ska iaf hålla koll på när jag får ont efter mat och dyl,,,,försöka undvika gurka/äpple/ägg/stekt mat/fet mat mm hmm hoppas att man losar några extra kilo på detta,,,, 
och även koll hur mycket spasmofen jag trycker i mig,,,, så vi får väl se hoppas det går fort,,,,, och att vi hittar felet för kul är det INTE,,, känner nu med att det ömmar lite i ryggen,,, nu börjar det bli lite av vardagen,,,,, SUCK,,,,
Linnea fick följa med då jag tog blod prov,,, SPÄNNANDE,,,,, och hon fick med ett plåster till sin docka,,,,

I väntrummet!!




Här är jag och Nea i provtagningsrummet,,,




Efter proverna behövde vi GLASS,,,,
Jag provade Nya MAGNUM TEMPTATION  ÅÅÅ SÅÅÅ GRYMT GOD,,,,,


DET VA EN TEMPTATION!!!!






Sen åkte vi till Gumsbacken,,, mamma hade lovat Linnea ett par skor,,,, det blev 3 par till Linnea ett par till Ida ett par till mamma & ett par till mig,,,, herreguuud  6 par skor för 1100:- snacka om KAP,,,,, jag hade även lite bonuspengar på skokanonen,,,, vi köpte till Linnea springskor där förra året, hon har dom fortfarande lite slitna men dom har hållit så ibland är det OK att köpa billiga skor,,,,,, nu får vi se hur pass dessa håller,,,,
TACK IGEN BÄSTA MAMMA!!!!<3


Linnea fick ju ett par VITA super snygga springskor med,,, dom fick hon med sig till Momme bild kommer,,,

 Mina Nya,,, föruton mina GRÄSLIGT fula fötter är skorna super snygga!!!!

 GÖÖÖR SKÖNA!!!


Jag handlade även tillbringare och glas Marimekko på cervera,,(Älskar Marimekko) har LÄÄNGE velat haft dessa och vi hade present kort sen några år tillbaka så jag slog till JÄTTENÖJD!!!


Sen hem till mamma för middag jättegod lax som kocken på Tv 4 lagade i morse,,, fick även matlåda,,,,
Linnea skulle sova hos momme i natt (dagis stängt i morgon) det va hennes tur att sova där nu ENSAM utan Ida,,,,, Hon va Överlycklig,,, Hon fick en påse Ost bågar att mumsa på sen skulle dom ev baka Bullar i morgon och åka in till stan,,,, men det viktigaset av ALLT äta frukost i sängen,,, det gör hon JÄMT hos mormor på hennes frukostbricka och kollar på film,,, det är det bästa,,, Gullunge,,,,,
D är på Möte i E- Tuna,,, trist vi träffas ALDRIG saknar honom,,,,, och barnen saknar honom,,,,,<3
Ida sover och jag ska kolla på Uggly betty & Desperata hemmafruar och smaska på MELON,,, hoppas jag får äta de,,,,,

I Morgon är det JOBB Ida ska vara hos farmor,,,,,

MEN GUUUD JAG SÅG ATT:

V (mini series), 29 maj, 2009

Bland 80-talets absolut hårdaste TV-stjärnor finns Jack Killian från En röst i natten, David Hasselhof i Knight Rider, MacGyver är med på listan... och så självklart Mike Donovan från TV-serien V.

Nu kommer den största 80-tals scifiserien till TV6.
5 juni kommer nämligen aliens att invardera jorden för att kunna ta allt vårt vatten och äta upp alla våra råttor. Och när råttorna är uppätna kommer de att börja nagga på människorna.

Självklart kommer hjälten Mike Donovan och hans side-kick Julie inte vila en sekund utan göra allt för att stoppa denna invasion.

Här kommer en liten teaser på när Mike inser att alienskurken Diana inte riktigt är så snäll som hon utger sig för att vara :





 


Sen Läste jag att Michael Jackson fått Hudcancer,,,,,,, SHIT,,, men det ska inte påverka spelningarna,,,, och konserterna börjar ju den 8 Juli om 6 dagar,,,,,, nu fick jag en ångest attack igen,,,,,, GAAAHHH vill se honom!!!!!

PUSS & KRAM
FIA

Kommentarer
Postat av: Jessica

Karev hade inte suttit fel hahahahaha

2009-06-02 @ 21:42:23
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: karin

galning vet du vad?jag har köpt ett marimekko duchdraperi,skit snyggt som bara marimekko kan va....

2009-06-03 @ 19:10:41
Postat av: Anonym

haha hette doktorn Hager?

2009-06-04 @ 14:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0