OPERATION,,,

YES!!!! det blir operation men när vet dom inte,,,, SUCK IGEN,,,, jag får vara kvar till dom får en liten lucka över att ta mig,,,, fasen åxå på Dropp,,,, buäääää jag vill ha MAAAAT!!!
iaf tugga tuggummi lite bara,,,, ska fråga om jag kan få göra de,,,,, då ska jag köpa ett stort paket & trycka i mig,,,,, hahah ja så jag flyttar upp några våningar,,,, till 9:an,,,,

Jo jag glömde ju säga att jag haft en stor bukspottelinflammation i samband med gallsten därav så mycket smärta på både i rygg och mage,,,,,,

Återkommer KRAM

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vad skönt att du fått besked om operation. Hoppas det går snabbt så du får åka hem sen. Finns ju roligare saker än att ligga på sjukhus. Kram Tessan

2009-06-08 @ 10:58:55
URL: http://scrappingtess.blogspot.com
Postat av: Kajza

Hej

Lycka till med operationen och skönt att de äntligen gör det med tanke på dina smärtor. Hopppas du blir bra snart. Tänkte att man kanske kunde ses när vi är uppe tillsammans med Hanna o barna...?? Kajza

2009-06-08 @ 14:00:11
URL: http://kavatskrypin.blogspot.com
Postat av: Jocke Danielsson

Lycka till! Det kommer gå så bra så!



Kramar från oss 3! /Jocke

2009-06-08 @ 14:24:10
Postat av: Jessica

stort lycka till med op.... KRAMAR

2009-06-08 @ 20:07:52
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Hanna

Lider med dig vännen!!! Men SÅ jäkla nice när det är över.... ;)

Börjar faktiskt bli lite orolig att du inte har ringt, messat eller uppdaterat bloggen sen i morse!!!

Träffade din svärmor och Ida förut. Dom och lilla Saba va ute på promenix och Ida va lika glad och söt som vanligt!!!



Tänker på dig! Hoppas man får höra nått snart!!



Pussåkram

Bästis!!!

2009-06-08 @ 20:18:32
Postat av: Grannen

Va du håller på!! Se till o bli frisk o kom hem, det är så tyst hemma på gatan.

Pussokram från 25an.

2009-06-08 @ 21:11:16
Postat av: Lill-Nina

Men huga, Fia! Skönt att dom vet vad som är problemet och att du får operation. Då kommer du slippa dina smärtor. Skönt! Lycka till!!

2009-06-08 @ 22:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0