Riiver,,,

MM D har rivit altanen på efm,,,, nu ere inte mycket kvar,,, vi hoppas som alla andra att det inte kommer mycket regn i helgen,,,, vi ska ju börja gräva,,,,,


Linnea hade fixat middag till oss,,,, (Ida sov klockan va över sju)


En MÖRDARSNIGEL som hon sa,,,, fick vara med,,,,,


Pappa D smaskade på den utsökta maten,,,


Ja me såå klart,,,,



 sen ville snigel inte vara med längre,,,




sorry Herr snigel,,, tillbaka i burken,,,,

 Vi fick flytta möblerna till Lilla altanen,,,,, får se om vi kan sitta där nån kväll i sommar,,, under äppelträdet,,,

 En liten snutt kvar att riva,,, vart ska jag sen ställa Ida när hon ska sova om det regnar???


Jag va & handlade på kvantum,,, och såg en urgullig fp med korv,,, tänk det på grillspett i sommar,,, både till barn & vuxna,,,


KORVBOLLAR!!!!!!

När jag tömde mobilen på bilder fanns det ett & annat,,,,
jag & Bästa susanne på Jobbet,,,,

stökiga reklamations rummet,,,, Grabbar en rensning kanske,,,,??


Det fanns även en liten kopp,,, som stått sen,,,,,,,,??? URK

 D på Akuten,,,, vi fick ju vänta såå länge,,,, han fick vila en stund,,

 Jag lessen att bli innlagd,,,,

 Dropp med bakfall,,,,,

 Lyssnar på den skitabraiga radion,,, med det superduper braiga LJUDET!!!

 Utsikten,,, VARJE DAG!!! från sängen,,,,,,

 Linneas NYA Dora kepa,,,,





OCH LITE REKLAAAM!!!!'
Anna på jobbet,,,, hennes mamma gör läderbälten på beställning hand gjorda, karvade,,,, super fina,,, så bara att beställa med villka figurer/tecken/namn man vill super duktig!!! spänne beställer hon villket man vill med!!!




Det känns MYCKET bättre i magen i dag!!!! sköönt,,, säkert för jag har haft möjligheten att vila,,,,
Låg t.om på mage nu & surfade,, blev lite illamående men en stund kunde jag ligga,,,,

I morgon kommer Tove/Greta och Nils hit,,, han har vattenkoppor,, så vi hoppas på att få de,,,,
Även Lotta en av mina första kompisar sen vi flyttade hit från KRAMFORS,,,, och hennes son JACK (mitt gudbarn) kommer och hälsar på,,,, JÄTTTTTTE KUL,,,, hon bor numer i Surahammar,,,, så vi träffas inte såå ofta,,,,
Lotta & jag va som syskon vi gjorde ALLT tillsammans,,, hade jätte kul och va osams precis som syskon,,,,
Jag har saknat henne lite,,,,,

Här sover vi i Mina föräldrars LILLA Båt,,,, kan vi vara 12 år kanske??

  Grillor på samma Hav,,,,,

 HAHA sommar igen runt 12/13 år,,,, fniss




Kolla in mitt flickrum,,,,,,sänglampan,,,, har jag & D nu 2 st som vi målat svarta!!!


Snygga vi är va???? kolla mina stentvättade jeans med lappar på!!! hahahah


Jag ska bjussa på fruktsallad och sen gräddar vi plättar till lunch,,,,, SMARRIGT!!!

Nu ska jag krypa ner brevid Älsklingen,,,,

Pussar & Kramar på er ALLA
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0