SLOOOOOOOW

MM idag har det inte gått många knop,,,, men skönt de,,,
Ida vaknade då D gick upp sisådär halv sex,,, tror jag,,, men vi låg i sängen & gosade nån timma,,, ringde till dagis och meddelade att jag va hemma så linnea behövde INTE bli väckt för att åka till dagis,,,, så hon fick sova ut,,,,
Super snälla Bonuspappa/morfar Nisse kom & hämtade Linnea vid nio tiden och skjutsade henne till dagis,,,, själv,,,, hängde en maskin tvätt,,, plockade lite,,,,, ut med Ida i vagnen så hon fick sova,,, villket hon gjorde 2 timmar,,, jättesköönt då passade jag på att slappa jag me,,,, satt och kollade på tv,,,

Men antennhelvetet har ju vridit sig IGEN så jag kan inte se femman & trean,,,, missade UB & DH i går,,,, skiiit åxå,, men Älskling ska upp på stegen och fixa så jag kan se Greys ikväll,,, FÅR INTE MISSA!!!!!! med lite godis till,,,
JOOO DET FÅR MAN ÄTA NÄR MAN ÄR NYOPERERAD,,,,,!!!!

Efter Lunch ,fixade donade,,, som jag INTE ska,,, fick för mig att skura på toan,,,  som jag INTE ska,,,, och fick ju lida för det,,, ASASASASASASASA ont i magen/axeln,,,, ringde Älskade mamma & nisse som kom på stört,,, VAD SKULLE JAG GÖRA UTAN DOM??????? ni anar inte va ni betyder för mig & barnen!!! går inte att beskriva!!!!! TACK IGEN!!!

Så jag fick gå och sova,,, dom lekte med Ida hämtade Nea på dagis och förberedde middagen,,, jag behövde bara sätta på potais och göra sås,,, villket jag gjorde super bra,,,, brunsås med ost!!!! krämig & god,,, till mammas Köttfärsjärpar!!! åå va vi åt,,,,,

Nu är Nea ute & leker,,,,
 

Ida håller på att somna i soffan,, eller ,, nä nu övar hon på att krypa upp & ner,,,,,Fisan!!!
Vi tränar på att prata,,
 När Linnea va som Ida sa hon massa ord Mamma/pappa Vavva=Nova/titta /tack tack/ momme/otta mm,,,,, Ida bara grymtar,,,,, och säger mamma & pappa,,, hahaha

Nu  kom D hem,,, så jag ska slappa i soffan han ska få dammsuga,,,, det är INTE skoj att ha hund i detta väder,,,,, grus ÖVERALLT!!!!

Mamma är och tattuerar sig nu,,, hon skulle ha ett hjärta med alla barnbarnens namn i på axeln,,, tattueraren i OXD är skit duktig så han har ritat ett år henne,,, så det ska bli spännande att se,,,,

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kan man låna din mamma? ;) Härlig verkar hon vara! och du ta de lugnt o vila!!!!!!

2009-06-10 @ 20:09:11
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Tove

Men Fia!!! Du måste ta det lugnt! Du har ju städmani!! Hälsa din mamma att hon är helt underbar! Ja måste få se resultatet! Var rädd om dig! Kram

2009-06-10 @ 20:40:22
Postat av: anette

hihi... benji grymtade oxå...och peka, sen hade ungen sagt sitt liksom och väntade på en respons



dom är roliga dom små



ta det lugnt med städningen !!

2009-06-10 @ 22:37:06
URL: http://caabc.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0