Snabb blogg!!!

D river det sista ¨på Altanen,,, Linnea leker hos Alice,Ida sover jag ska duscha sen in till stan en sväng,,,, Fika hos mamma på efm fira hennes födelsedag,,,,,

MÅSTE BARA BERÄTTA!!! VÅR LILLA IDA BÖRJADE GÅ IGÅR,,, JAG ÄR BARA SÅÅ STOLT,,,, FILM KOMMER I KVÄLL!!!!
Jag missade ju Linneas första steg,,,,, va på utebildning i Insjön då med jobbet i två veckor,,,, så detta ÄR ett stort ögonblick för mig!!!!

Ha en fin dag,,,, Vi har INGE regn,,, hoppas det förblir så.... strålande väder nästa vecka,,,, Vi håller tummarna att Midsommar blir regn fri!!! stora Fesen hos Olle & Karin SKIIIIIIIIIT KUL!!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Tessan

Åh vad roligt. Det är magiskt när de små liven börjar gå. Ska bli spännande att se filmen. Kram Tessan

2009-06-13 @ 11:38:27
URL: http://scrappingtess.blogspot.com
Postat av: Hanna

Åååååhhhh va hon är duktig!! Lilla hjärtat! Supersöt film du skickade!!!

Du, det börjar suga lite i bästistarmen.... De va längesen!!!

Pussåkram!

2009-06-13 @ 22:30:27
Postat av: vicke

Jag tittar in för att önska dig en Glad Midsommar och en trevlig sommar.

2009-06-14 @ 09:14:17
URL: http://blogg.aftonbladet.se/8783vickesblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0