SOOOOL....

Även idag stråålande soool!!!! Underbart,,,
Lämnade nea på dagis sen åkte jag & ida till Tove/Greta och Nils,,,,, vi har fikat,ätit super goood lunch barnen har badat pol det har varit VARMT,,, och även idag fick man lite mera bränna,,, nu börjar man kännas sig fräsch,,,,, :)
När vi lämnade Tove så fick jag brassa in till NYK med D:s plonka,,, han hade glömt den hemma och inte ätit nåt,,, och som vaaaanligt jobbar han sent,,,,

faan friskis börjar ute jympan idag vid Tova stugan,,, och det missade jag SÅÅÅÅÅKLART,,, GRRR han är inte hemma ännu,,, suck,,,
Linnea ville inte med in till stan så hon va hemma med Agneta och gungade,,,, Tack Snälla Agneta för all hjälp,,,

I morgon ska jag vara på kirurgen kl 13 dom ska utreda mina smärtor va det nu kan vara,,,,,, sköönt att få slut på det hela,,,,

POLLEN/FRÖMJÖL,,,,, HATAR,,, herreguuud det är överallt,,, jag fick stänga ALLA fönster trots värmen det va helt Gult i köket och skitigt på golvet fyyy det är ÖVERALLT,,,,,,
På efm kom ett Moln med frömjöl,,  det va som ett stort rökmoln,,, vi trodde det brann nånstans,, helt sjukt har aldrig sett nåt liknande,,, det REGNADE frömjöl,,,,

Trodde Glassbilen skulle komma ikväll,,, ringde och frågade,, jo den skulle stanna på 23 (vårt hus) mellan 20-20.30..... men INGEN GLASSBIL!!!! försökte ringa till han som kör men kom ej fram,,,,, skit åxå nu ville vi ha lite glass,,, han har inte varit här på skit länge,,,,, dom tar tydligen bort "stopp" som inte ger nåt,,, vår gata verkar vara ett sånt "stopp",,,, jaja hoppas han stannar NÄSTA gång,,,,nu när jag sagt till.....
Tur att jag inte sagt till nea att den skulle komma,,,,,

Nähä bilder,,,,??? JAAA klart ni ska få lite bilder,,,,,

Greta & Nils UNDERBARA lilla Lekstuga,,, vi MÅSTE ha en till Linnea fyller 4År 12 Juli,,, Nån som vet nån som vill sälja en modell större utan att man blir Ruinerad??


Det suveräna är att det är VUXEN stå höjd i mitten på den!!!!!

 Greta klämmer ner sig i sandlådan,,,,,

Ida Mindre Nöjd,,,,

Lite Bad istället....


Nils Kollar läget,,, Och tillrättarvisar,,,, syns på stilen,,,,,




GLASS!!!


Lilla Petter & Mamma Karin kom åxå till Tove!!!

 Tjejerna lagat mat i stugan,,,,,


Greta badade mer,,, med kläderna på ,,,,

 GOOOD LUNCH!!!!

 Linnea & Jag smaskade MELOOON då Ida somnat!!!!



Nu halv tio kom min kära sambo hem,,,,, villka dagar,,,,

jag ska plocka undan disken,,,, och sen slappa,,,,

PUSS & KRAM
FIA


Kommentarer
Postat av: Jessica

alltid härliga bilder....

2009-06-02 @ 16:59:37
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0