SOOOOOOL

ja jisses villken fint väder det varit idag,,, UNDERBAAART!!!! inte ett MOLN,,, här i oxd iaf,, det va mulet innåt landet,,, skönt att bo vid kusten,,,,
D har grävt upp halva tomten nu är det bara ena kortsidan kvar,,,,, suck så vi går genom garaget nu,,,,,

Jag har jobbat idag,,, det va för en gång skull ganska trist,,,, vet inte varför,,, tur att man har BRA kollegor att Härja med,,,,
Jag stod i kundtjänst första timman,,, och öppnade gallret,,, då står det en IDIOT till kund utanför och säger:
- Nu får du skynda dig,,,,,(klockan va 9.59)
jag går och ska låsa upp,,
Han börjar att räkna ner sekunderna 10 9 8  varpå jag segar mig extra mycket går lixom i slowmotion,,,,,
och när jag börjar dra upp gallret säger han,,,
- Öppnar Ni alltid Prick kl10..??? spydig
- Ja vi har möte innan så det gör vi,,,,,
- Jaha Rusta öppnar minsann tio i,,,,
- ja de är dom de säger jag,,,,
- ja men det är bra PR kläcker han ur sig,,,,, MOAHAAAAAAAAA
DJÄVLA IDIOT,,,,,han tänker inte på att vi börjar kvart i,,,, och kanske vill gå igenom hur dagen är upplagd,, kampanjer & dyl.... och vad kostar det inte företaget om vi skulle börja ännu en kvart tidigare,,,, FYY faaan säger jag att vissa människor alltid ska klaga,,, villket djävligt trist liv dom måste ha,,,,,
till grejen hör att han va fet äcklig och hade en vit skjorta på sig,, eller den skulle vara vit den hade nog en veckas matrester på sig,,, så han luktade SKIT,,,,
 IDIOT,,, ja det kanske va därför dagen va lite halv trist,,, att möte en sån djävel det första man gör,,,,,

En liten ljusglimt va att Nasser med fru och den lilla Nya bebisen kom in & hälsade på,,, GÙUUD så söt Lilla Äya,,,,, bara 2500 såå liten såå liten,,,, kunde inte få nog med snusandet,,,,




När jag tömde kameran fanns några bilder från midsommar,,,





Farfar va här och passade Ida då jag jobbade så D kunde gräva,,,, tack Farfar!!! Han & Ida hade lekt varit ute och grävt och gått på gatan fram & tillbaka,,, nu går hon massor,,,,
Linnea har varit hos Alice hela dagen ätit och badat pol,,,,sen kom dom hit och åt middag,,,, skruttfisar,,,

Nu sover kidsen,,, jag ska slappa och fixa lite gott jag ska ha med mig till stranden i morgon,,, åker ut med Brissman & Elle,,,, vi ska SOOOLA!!! WIIII det ska bli JÄTTE fint väder,,,,
Det ska ju bli kanoners väder HELA veckan,,, Nu kommer sommaren,,, Hoppas vi kan dra ut på havet i helgen,,,,,

Ha en fin kväll,,,
P&K
FIA

Kommentarer
Postat av: Pilla N

Surt med sura kunder... och ofta tjatar man om att det är de som arbetar i serviceyrken som ska vara trevliga. Kunderna då??? Ska inte de va trevliga? O tänk att en del är så där griniga jämt.

2009-06-22 @ 18:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0