STÅÅÅLANDE väder,,,,

Jisses va fint väder det varit idag,,,,, underbart,,,,,
Jag lämnade Linnea på dagis hem packade strandväskorna,,, jo massa saker med då man är mer än en,,, haha sen åkte vi ut till Örstig med Elle & Brissman,,,, det blåste lite kallt från havet men vi satte os i LÄ så det va helt OK,,, Ida kröp runt i sanden,,,, hon, Malte & Thelma hade det mysigt,,,, Och vi mammor fick sola lite då barnen sov,,, NICE,,,
Sussie & Molly kom förbi en sväng,,,, nu är det inte länge kvar till bebis kommer,,, en vecka över tiden,,, tyvärr så ser hon Alldeless för fräsch ut,,, men snart snart,,,, SPÄNNANDE....
Vid tvåtiden mulnade det på,,, VÄRSTA DIMMAN,,, kom snabbt!!!! så vi packade ihop & åkte hem,,, väl hemma INTE ETT MOLN,,,, knepigt,, ja man ska inte lämna OXD i onödan,,,, Nästan alltid fint här,,,,



Här ser man hur DIMMAN är på väg in från havet!!!!

 SÖTA THELMA!!!! & matglad!!!! :)

 & Hon gillade att busa med Ida,,,,



Nova & Molly Badade,,,,




Hittade även lite bilder i kameran sen Daniel/Fredrik & Mats va ute på sjön,,,






Hämtade Linnea och handlade lite,,,, sen hem laga mat,,, Linnea lekte med Alice,,,,,
När D kom hem gick vi till Grannarna och firade AGNETA som fyller 60 ÅR IDAG!!!!!!! GRATTTIS GRATTTTIS!!!!!
Vi fick massa gott fikabröd och tårta.... faan jag som inte skulle ha,,,,,, SKIT SKIT SKIIIT MIDSOMMAR har inte varit bra för mig ett kilo upp,,, helskotta,,,,, men men nu under sommaren tänker jag INTE banta,,, bara hålla mig på samma vikt,,, så kör vi hårt när jobbet börjar igen,,, Både med VV & Träning,,,,,kanske kan vara bra för kroppen med,,, att få igång förbränningen igen,,,,

Syrran kom förbi.,,,till min förvåååning,,,, hallåå hör jag bara ,,, hon hade varit hos mamma med Jack & Bianca,,,, dom ska sova här i veckan,,, ÅÅÅ LINNEA blev ju aldeless till sig,,,, så dom va här & busade,,, jag passade på att rota på vinden bland alla Linneas kläder och fick med mig en papp kasse med sommar kläder till ida,, massor som nea aldrig använt,,, herreguud ungen behöver INGA kläder,,,, shit,,,
Ii morgon åker vi med kusinerna & Mormor till stranden,,,,,ÅÅ va hon längtar hon vaknar säkert kl fem i morgon,,,, gumman,,,,
Syrran & Bianca hade köpt jättefina skor på Intersport Reebook 250:- så Syrran stannade till på vägen hem och köpte ett par till mig,,,, Bild kommer senare,,, JÄTTESNYGGA!!!!!

Nu kom D in han har grävt klart,,,, sköönt,,, nu ska det stå & torka några veckor,,, så har man tur får vi en ny altan/fartsukvist innan sommaren är slut,,,,, WIIII

Dags att ladda en maskin tvätt,,, suck,,,

Pussar & Kramar!!!!
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0