stenar! ja...

6fb12ce4b4d48c0265ff4f5d16158ada.png

Kolla varifrån!

stenar! ja det fanns stenar några stora sen en massa grus... Aj aj undrar hur länge jag ska få vänta på att få operation eller åka hem all tar ju sån tid.... Och jag säger det igen jag är hungrig! Och min älskling och prinsessorna vill ju komma hit med grejor villket är onödigt om jag ändå får åka hem....! Stackarna sköterskorna här jobbar och sliter underbemannade som på alla andra ställen.... Tur att jag är en sån trevlig prick..! :) bland dom vissa bittra patienter och personal... Nu hålls det på att plocka fram mat.... Buhuhu och inget till mig....! Jag fortsätter lyssna på den exklusiva radion.... Kram kram


Kommentarer
Postat av: Ullis o Emil

Jag hoppas verkligen mina kollegor tar väl hand om dig nu så du snabbt blir frisk =)

Kram

2009-06-07 @ 20:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0