TÅRTA!!!!!

Suck ,ja jag håller på att göra tårta till i morgon,,, det tar ju tid,,,, och börjar man sent får man väänta.... Familjen sover,,,, så jag passar på att blogga!!!!
jobbat idag,,, det har varit MYCKET folk,,, och MYCKET kul,,,, men efter kl 16 DÖTT,,, men trevligt har vi haft,,,
Det bjöds på Midsommar tårta idag,,,Tack klasse det va mycket gott!!! 
sen köpte jag mig en Sandys macka med medelhavskyckling,,, MUMS,,,,, har även shoppat lite idag,, till tjejerna/D och mig,,,, men bara liite,,,,

Louise på jobbet fyllde 20 år idag GRATTTTTIS till henne!!!!BALLOONS hon hade med sig goda kladdkakor och bjussade på,,,, TACK!!!!
När får ni lite bilder,,,,

Cecilia Hugger in på tårtan!!!!


 Louises kladdkakor,,,,




 Inte bara kunderna som handlat en massa idag,, Även personalen,,,,

 D & Nea somnade sött i soffan!!! till Nicke & Nilla!!!


Jag kutade upp till Torget & köpte Jordgubbar idag,,,, Polska,,, dom va Jätte goda,,, iaf,, killen som stod & sålde pratade som faaan och så säger han,,,:
- Du är den enda som är såå glad trots att det regnar!!!!
Hahaha jupp Thats me!!!

Nu ska jag göra krämen som ska vara mellan tårtorna,,,
i morgon blire lite sovmorgon hoppas jag,,, sen mys och sill lunch med goa vänner!!!

Puss & Kram
och



FIA


Kommentarer
Postat av: Bästis

Vaddå DÖTT efter kl sexton???? Jag va ju för fan där. Och handlade massor!!!!!! ;)

Och arga tysken med tapetgrejjerna. Tur att jag jag var med och kunde tolka lite åt dig ha ha ha!!!!

Ha en jättetrevlig midsommar nu utan oss, så försöker vi ses en annnan dag i helgen!!!



Pussåkram

Hanna

2009-06-18 @ 23:32:58
Postat av: fru Kviby

Jag hoppas oxå du får sovmorgon, likt jag. Trevlig midsommar!

2009-06-18 @ 23:40:40
Postat av: Netta,Bror Jörgen,Nicole,Olivia.

Trevlig midsommar på er alla.Vi ska fara till några kompisar ute i Högakusten.Hoppas nu på bra väder.

Kram från oss alla.

2009-06-19 @ 08:41:17
Postat av: Carolina

Önskar er en riktigt trevlig midsommar. Låter smarrigt med tårta och allt. :)

Kram

2009-06-19 @ 13:13:39
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0