TISSSSSDAG!!!

ÅÅ villken underbart väder det varit idag,,,, vi har varit ute Nästan hela dagen, tvättat 3 maskiner som torkat ute,,, Häärligt,,,, Vi har fikat och ätit glass,,,




Och ätit geggamojja!!!!

 Och Bajsat,,,, Ida ligger nästan alltid ner då hon bajsar,,,, knasunge...




Tempelton ville ut ,,,, MEN,,, kanske inte via altan dörren,,,???


Lixom 2 meter ner,,,,,,

 Men min stora duktiga kille gjorde de,, han SKUTTADE rakt ut,,,, med sina 8 kg,,,,

 STOLT KILLE!!!!


Linnea & Alice lekte på efm,,,, Gullungar!!




Linneas saker till DORA kalaset kom idag.... så vi har fixat med inbjudningarna,,,, Och lämnat vissa av dom,.,, hon va såå nöjd att få lägga dom i brevlådan,,,,,så vi åkte runt i stan som värsta postbilen,,,, HAHAHA men skoj hade vi,,,, och sjöng till THE PINKS i bilen,,,, det kommer att bli ett TOPPEN kalas,,,,, väntar bara på att bordsduken ska komma och lite skoj till Godis påsarna,,,, Att min lilla NEA blir 4ÅR jisses,,,,

Allt detta beställ jag från  PARTYLAND    Dom har hur mycket som helst till kalas,,, och det finns nästan alltid hemma på lager,,,, SKIT BRA,,,, vi har ju alltid haft tema kalas,,,,, så jag gillar Iden och fortsätter till tjejerna inte vill längre,,,,
Dora är ju stora favvisen fortfarande,, hon fick välja själv,,, trodde hon ville ha Prinsess kalas,,, men när hon fick se DORA kalas sakerna blev hon TOKIG!!! SÅ DORA IT IS!!!!


Dessa små Dora klistermärken,,, VANN jag på Tradera,,, (jaja man vinner INTE på tradera,)
så dessa ska ungarna få ett gäng var av i godispåsarna,,,,

Även denna FINA tårtbild,,, Tradera och jag fick välja text själv,,, TOPPEN man lägger den på tårtan så sjunker den in i grädden,,,, får se hur det funkar,,, Spännande,,, så jag gör en långpanne tårta det blir ju skita bra!!!




Läppar som låter, sätt denna visselpipa i munnen och den gör olika läten både när du andas in & ut
Läpp Visslare
Det blir ju bra i godispåsarna!!!!!
& dessa fina klubbor
Hjärtklubba


I morgon ska jag jobba igen,,, WIHOOOO det va längesen nu,,, ska bli skoj!!!!
Ida ska vara med Mormor och Linnea till dagis!!!!

Ha en fin kväll
Puss & Kram
FIA

Kommentarer
Postat av: Jessica

åhhh Dora kalas I´m comming;)...



Bra jobbat -27 kg inte illa



kram

2009-06-17 @ 14:24:50
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0