VÄÄRME

Jaaa guud så varmt det är,,, super duuper NICE!!!! I går packade jag fika och ALLA badleksaker/badkläder/parasoll/smörj och allt annat kraffs man ska ha med sig på stranden,,, sen in med ungarna i bilen och till Vivesta Havsbad,,,, UNDERBART,,, knappt någe folk,,,, och SOL SOL SOOOL,,,, Mormor/Jack & Bianca kom med,,, dom lekte med tjejerna och badade,,, Alla barnen badade,,, nån dam tog tempen på vattnet 17 grader,,,, nja,,, eller jo kanske efter ett tag hade man lixom dommnat bort så då va det ganska varmt ändå!!!! HAHAHA
Men det va en underbar dag RIKTIG sommar dag!!!
Hem Plocka upp ALLT,,, fixa middag,dammsuga,torka golv,,, inte lite grusigt det blir nu när Tomten är Upp & ner,,, Buääää,,,, Natta barn slappa,,,, slängde över lite musik i Mp3:n,,,, sen ZZZZznnnAAArrrkkkk....


Jihoooo Linnea hittade snäckor,,,

 Plask



 Fånfar fisk med fjärils hov,,,, funkade sådär,,,,

 ÅRETS BADPOJKE!!! Jack


Bianca Spenderade mesta delen av dagen på Ringen,,,,

 Fina FINA NEA

 Man blir trött av havsdoften,,,,,

 Kristall klart Hav,,,,,,



 Sandslott!!!!

 Snorkel tur



 Påpälsad,,,,,, osänkbar,,,,,



 Mormor och en del av barbarnen!!!!



 ALLA badade,,,

 Fam Åberg kom,,, HAMPUS ÄR BARA SÅÅÅÅ duktig på att simma!!!!

 Hannes fiskar,,,

 Bianca Slappar




Idag har jag jobbat!!! Lämnade Linnea på dagis & Ida hos Momme,,,,,
sen in & plocka varor,,,, med Mp3:n,,,,, massa bra MUSIK!!!!
Dagen har SOM VAAANLIGT varit GREAT,,, LITE kunder,, men tacka faan för det,,,, i denna värme 26 grader i dag och SOL SOL SOOOOL,,,,,

På tal om SOL vill jag ge en stoor SOOL till BÄSTA EDWARD för att han förgyller mig dag till MAX,,,, och att vi kan snacka om ALLT,,, OCH inte att glömma,,, att han låser upp & låser butiken för min skull då jag Ofta glömmer saker i skåp & personal rum,,, TACK E Du är Toppen!!!!!

På lunchen shoppade jag TILL MIG!!!!! 2 bikinis,,,, det va dags nu när man "vuxit ur" dom man har och brallorna fladdrar så man ser in i Hugget!!!! hahahaha men iaf,,,, hittade JÄTTE fina,,, såå nöjd,, Kappahl Är GREAT på size,,,,,,




& Tjejer sånnahäringa lappar gillar vi STARKT!!!!!



Så ÄLSKLING,,, jag HAR fyndat idag!!!!!


Efter Jobbet Hem till Mormor och Äta Middag/fika/hämta kidsen,,,,, D på räk kryss med Jobbet så jag stannade en extra stund,,,,, sen hem natta ÖVER trötta barn,,, fyy Inte kul,, Grina & Grina,,, iaf Linnea men hon somnade ganska snart,,, till som vanligt NICKE  & NILLA tänk att de är så bra,,, hon är besatt,, men gillar inte kanibalkocken,,, då hoppar hon ett avsnitt!!!


Men nu sover di små,,,,, Jag ska Packa ihop allt,,,, Linnea ska med Mormor,Kusinerna,och Moster Ingela till stranden hon fick fridag från förskolan,,,, Ida ska vara hos Morfar & Alice,,,, så det är lite saker som ska packas,,,, SUCK,,,,

Pussar & Kramar till ALLA er
Fia


By the way,,,, det funkar INTE att mobilblogga längre,,, undrar varför?? måste maila & kolla,,,,, skit,,,,

Kommentarer
Postat av: Carolina

Låter som om ni har det riktigt härligt i sommarvärmen. Gillade den rutiga bikinin väldigt starkt. :) Tycker det är svårt att hitta bikini att trivas i.

2009-06-24 @ 22:27:48
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: edward

hahahaha.... efter lite påtryckningar såå....

2009-06-24 @ 23:08:42
Postat av: Jessica

Åhhh ser ut som om ni haft det riktigt härligt.... Vill också bada, men det lär ju dröja ett tag till tills jag kan... Jaja. Kram på er

2009-06-25 @ 13:38:40
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0