ÄR DET SAAAANT???

JA är det sant att Michael Jackson kommer att göra konserter i London i sommar???? Det är min högsta DRÖM att få se honom,,,,, jag sa det till Daniel för ett tag sen att om han någonsin kommer göra nån konsert så ska jag vara DÄR,, Kosta va det Kosta vill,,,,,,,, för det kommer sääkert vara skit dyyrt,,,, men det är ju åandrasidan billigt att flyga till London från skavsta!!!! :)





Fatta såå sjukt otrooligt häftigt han är ju bara SÅÅÅÅ bra!!!!!
Min gammla klasskompis "Janet" Har full koll & har varit världen över för att se honom,,,, Jag får be henne om lite hjälp kanske,,,,, för blir det konset så ÅKER JAG!!!!!!!!

KRAM IGEN!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0