FREDAG!!!!

Idag har vi gjort massor... ändå inte känns det som,,,
Vi va ute på tomten och gungade,, Ida premiär gungade,, det va sådär tyckte hon,,,,
sen tog vi en sväng till affären,,, hem käka lunch,,,




Linnea & jag gosade lite medan Ida sov,,,, fisalisan,,,,,



Sen fika hos min älskade Bästaste Vän Hanna!!!! Tänk va JAG är lyckligt lottad som har en sån fin/bra vän,,, en som man kan berätta ALLT för,,, och ventilera,skvallra,skratta ja ALLT vi har såå sjukt kul tillsammans,,,och vet ALLT om varandra...och lite till *fniss*  

En av såå många "toabilder! på oss denna från 2004!!! & vi har inte åldras ett dugg!!!!

Störstaste kramen till DIG HANNA för att du finns i mitt liv!!!!!<3


Vi fikade på fruktsallad,glass & bullar!!! Ida smaskade som aldrig förr hon va såå skitig när vi åkte hem,,, hade ingen haklapp på na,,,,, men skitiga barn är glada barn,,, (mindre glad mamma)
Linnea,Jack & Kalle lekte relativt bra,,, det är bara detta tjat man kan bli galen på,,, nu vill vi bygga koja,fika,titta på film,bygga en stor koja,mera fika.... allt detta på en timma,,,,,
Linnea hade plockat blommor (blommknoppar) i rabatten, till hanna & hade med sig då vi kom,, som jag inte visste,, hon hade dom i jackfikcan,,,, så det va ju gulligt av henne,,,,















Läste på Malins blogg om att hennes sambo vaknat mitt på dagen efter nattjobb att nån slet i dörren,när han gick ner & öppnade blev han nerslagen av antagligen några som hade tänkt göra inbrott,,, Fyy faan va hemskt,,, mitt i ett radhusområde med,,,, vad är det som händer i världen?? Shit Ja Lås om er!!!!

Skulle ha tränat ikväll men det hanns liksom inte med,,,, hem fixa middag,, sen kom det igen njurstens smärtan,,,, så efter maten & bad av barn tog jag en spasmofen och slocknade i soffan,,, sov 2 timmar,, skumt nu måste dom hitta vad som kan vara fel,, jag ska till gyn på tisdag på stora kollen,, & cellprov,,,,

Nu är man ju piggare än allt,,,,, nackdelen då man sovit en stund,,,så man kanske ska ta lite sovmorgon i morgon,,,, vi ska ha lite fika med familjerna i morgon & fira Ida,,,, mysigt,,

Sköt om er
BAMSEKRAMAR FIA

Kommentarer
Postat av: Tessan

Har hittat din blogg av en slump och måste kommentera att det är en otroligt fin blogg du har och gudomligt söta barn. Jättekul med så mycket bilder på dem. Din lilla är jämngammal med min kille som ska bli storebror nu till sommaren. Kram Tessan

2009-03-21 @ 13:40:49
URL: http://scrappingtess.blogspot.com
Postat av: Annika

Men VAR har hon köpt desssa urcoola kaffekoppar?? Vill ha svar NU!! ;-)

2009-03-23 @ 11:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0