mÅÅÅÅÅÅndag,,,,,

Idag har Linnea varit i skogen med dagis,,,,när vi lämnat henne & kom hem passade jag på att bleka utväxten,,,
det blev helt OK  sen jag åkte med min Älskade Mamma till stan,,,, och fick mig ett par jeans i för tidig födelsedags present,,,, TACK motti!!!!
Ida provade ut ett par skor,,, i ett års present,,, supersöta,,,, Första skorna,,,, så nu hoppas vi att hon kommer att gå snart,,,


Sen hämta Nea på dagis,hem mellis och lite gos,,,, Ida sov en stund så Linnea & jag blåste såpbubblor,,, Nicke bubblorna va INTE så bra,,, men några bubblor fick vi till,,,,









Sen kom Mormor,, Åååå va Linnea längtat,,,, och så klart med lite presenter från Thailand,,,, Spännande,,,,






Nu sover barnen,,,, trötta Jag ska kolla på tv,,,,

Fin Kväll på Er!!!
Kramisar Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0